< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kruha i igara - Početna


Opis:

Blog za NEosobne potrebe... Kritički osvrti jednog laika na aktualne društvenopolitičke teme. Itakodalje.

Moj-Oglasnik.com.hr

Favoriti
Jbg... Počeo sam upisivati linkove na blogove osobnih favorita, pa sam skužio da će uvijek netko faliti (možda sasvim nezasluženo)...
Favoriti su mi tu negdje u komentarima.
   

Kruha i igara

17.01.2011. ponedjeljak

Parada gluposti

Od ideje do realizacije često je dug put.

Isto tako i od načelnoga stava do onog provjerenog i potvrđenog.

Tako sam i ja načelno deklarirani antihomofob. Kada bih to pokušao objasniti, rekao bih za sebe da mi se baš JAKO NE SVIĐAJU oni glasni naci-homofobi, ali isto tako i da ne odobravam baš svaki čin ili zahtjev LGBT zajednice.

Npr. - apsolutno ne odobravam gay-parade.

Za koga to može biti dobro? Za koga može biti dobro kada u pol bijela dana pred ljude koji imaju mnoštvo egzistencijalnih problema, koji odjeveni u odjeću kupljenu na sniženju hitaju na posao na kojem možda i neće dobiti plaću - iziđu ti našminkani, razgolićeni likovi koji se tako upadljivo i namjerno provokativno drpaju i uvaljuju si jezike (a kako to u pol bijela dana na javnom mjestu ne rade ni najbuntovniji heteroseksualni klinci)?

Pred ljude koji svakoga dana jedva spajaju kraj s krajem izlaze Sodoma i Gomora, odjeveni onako kako se možda ne odijevaju niti u liberalnim gay-klubovima. I plaše ih. Naravno da ih plaše.

Zar je to dobar način se o gay-tematici senzibilizira konzervativna sredina?

Senzibilizirati maljem u čelo???

Po meni takva hrpa likova grotesknog, asocijalnog (možda je to pravi izraz) izgleda nikako ne spada na te ulice u pol bijela dana, osim kao dio nekoga karnevala ili predstave i ništa, baš ništa dobroga ona tu neće učiniti.

Ako je gay populacija zapravo hrpa asocijalnih, pirsanih likova koji se žele čoporativno jebati na javnom mjestu u pol bijela dana, onda ni ja takvu populaciju ne podržavam. Jer život uglavnom nije jebanje na javnom mjestu, i kada bi ga svi tako doživljavali vjerojatno bi se suočili s krajem vrste koju je ipak uzdigao rad (bez obzira koliko on sada bio otužna priča) i koju jedino neke ustaljene civilizacijske norme mogu održati.

Da li je gay-populacija baš to? Mislim da nije. No, zbog nečega nam ona pokušava stvoriti takav dojam. Ili, radije bih rekao - zbog nečije gluposti.

Jedini pozitivan dio te priče su reakcije koje se o njoj mogu čuti iz usta raznih Keruma ovoga svijeta. Razotkrivanje totalnog kretenizma.

- 01:06 - Komentari (2) - Ispis - #