< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kruha i igara - Početna


Opis:

Blog za NEosobne potrebe... Kritički osvrti jednog laika na aktualne društvenopolitičke teme. Itakodalje.

Moj-Oglasnik.com.hr

Favoriti
Jbg... Počeo sam upisivati linkove na blogove osobnih favorita, pa sam skužio da će uvijek netko faliti (možda sasvim nezasluženo)...
Favoriti su mi tu negdje u komentarima.
   

Kruha i igara

26.12.2010. nedjelja

Merry Christmas

Specifičnost ovog Božića za mene je definitivno AMERIKANIZACIJA. Iako ne postoji (valjda) gori otrov za duh Božića od te potrošačke groznice koja nam se servira s te strane Atlantika, ove godine je valjda sve bilo bolje od vijesti iz vlastite države.

Aha, skroz sam se izolirao od HR medijskog prostora ovih dana. Od hrvatskih božičnih čestitaka, vijesti, problematika.

Dva sam dana mrcinio gledajući američke filmove.

Sve, samo da me opet s TV-a ili interneta ne zakači neki Ivo Lopov, neka nova afera ili analiza postojećih.

Izbjegao sam osjećaj gađenja, uz pomoć američkih filmova. Tražeći u njima neki globalni okus Božića, jer mi je ovaj domaći pomalo gorak i depresivan.
- 01:04 - Komentari (2) - Ispis - #