< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kruha i igara - Početna


Opis:

Blog za NEosobne potrebe... Kritički osvrti jednog laika na aktualne društvenopolitičke teme. Itakodalje.

Moj-Oglasnik.com.hr

Favoriti
Jbg... Počeo sam upisivati linkove na blogove osobnih favorita, pa sam skužio da će uvijek netko faliti (možda sasvim nezasluženo)...
Favoriti su mi tu negdje u komentarima.
   

Kruha i igara

01.07.2010. četvrtak

Opet jedna gejevska :))

Jebajiga, ne moš bez gejevskih tema... Kad stalno neki čudni naslovi udaraju s news-portala.

Mislim, kako da se čovjek ne zamisli na ovo (klikni):

Moj sin želi sve što nose djevojčice. Što da radim? (dvije stranice)


ili na ovo:

Mama, zašto si ti dobila dječaka? Ja želim biti djevojčica

Ništa ta djeca ne čine neprirodno. Vjerojatno smo i mi tako kad smo bili mali, dok nas nisu naučili koje boje su "zabranjeno voće" i koja zanimanja nisu za dečka ili curicu... Nitko se ne rađa programiran.

Netko iz obitelji mu je čak nakalemio priču da će mu morati odsjeći pišu...

I nama su tako pričali, vjerojatno... Ili barem da će nam se Pišo osušit i otpast ako obučemo roza boju. Ali, tada su sigurno bili agresivniji s tim pričama.

Roditelji su ti koji su mi zanimljiviji u pročitanim člancima...

Što da radim? Kako da uvjerim muža da pogrešno postupa? Ili u potpunosti griješim?

Roditelji koji se trude snaći se. Malo liberalniji od naših starih, ali zato i puno zbunjeniji... Čine li zlo ako dozvole takvo ponašanje? Da li će ta faza prestati sama od sebe? Da li će od djeteta napraviti žrtvu ismijavanja i maltretiranja? Možda je lakše ispričati priču o rezanju piše?



Nije danas lako biti roditelj. To je jedino što sigurno stoji.
- 23:47 - Komentari (0) - Ispis - #