zmajologija

04.02.2006., subota

leptir kojega je zbunio chat

[B]





Ljut ko leptir...


Ko leptir sam sad ljut! Vidi... odlučio sam te osvojiti. Sad lijepo tu sjedi preda me, a ja ću ti pričati...
... hehehe... rekla si da voliš seks vani, a unutra? Znači kad ti u kući dođe milo, moraš juriti van...? hehehe
Ne? Nećeš?
... ali ne mijenjaj sad mišljenje, ma lakše ti je ...dobro se obuci i neka ne traje dugo... čim vidiš da koluta očima – izbij ciglu hehehe...
Nećeš?
... što ti sada nisi moja žena pa da se dobro ispr.... hm ... možda popijemo bocu vina i onda se poslije škakljamo... ti mene možeš po tabanima, ako ne voliš škakljanje, mogu ti češati leđa.. hehe
Ne?
... da mi kažeš nešto drugo osim ovog glupog «ne», jedan dan ne bih jeo, kupio bih ti cvijeće što sam se ovako od srca s tobom nasmijao...
Ne?
... a kažeš mi nemaš djece, pa nemoj se za ovo uvrijediti, pa ajde mene usvoji, evo uskoro dolazim pa da imam gdje leći... i naravno da ću ti biti na usluzi...
Ne?
... mislio sam si da voliš tratinčice, nešto tako obično, a ipak lijepo i nenametljivo, stvarno sam mislio... nisi ohola...
Ne voliš ih?
... ja sam onaj što sanja sjenke vatre po krivom stropu moga djetinjstva, onaj što se sjeća starca zamrznutih brkova, malih ptičica po zamrznutim staklima moje kuće što grijala se dahom života, i ja sam taj koji bi u tvom krevetu nastavio ovu priču... i ne bi nam se spavalo...
Ne? Nećeš?
... ja ti to mogu biti... čvrst i nježan... mogu u očima ti zvijezde tražiti... mogu iz dlana s tobom vino... kap po kap piti...
Ne?
... do sada sve sam već doživio s tobom... i smijeh i nadu i radost i želju i strast... ako mi daš broj nazvat ću te, ako mi daš adresu doći ću, ako mi pokloniš suzu sreće, s drugim ću je draguljima ja u srce moje...
Ne? Ne daš?
... već sam dosta toga obavio, bio na tržnici, popio s prijateljem kavu u bircuzu, kupio novine i pripremio se za slavljenje vikenda... ali ti nešto važno nisam rekao... kada sam se probudio prvo sam se sjetio našeg smijeha i svega mogućeg i nemogućeg što ga je pratilo... čak sam mislio jesi li palila i upalila auto, je li ti bilo zima... ja znam jednog što bi ti puhao za vrat i zagrijao guzu hehe..., znam jednog što bi ti pošpricao kupaonu, zauzeo najbolje mjesto za stolom i navijao za doručak... četiri jaja molim, špek dobrodošao... a s moje strane išao bi ti tražit neku tratinčicu ako je od ljeta ostala smrznuta, bijela...
... ma da ti lažem o muškoj mojoj strani, neću a i nema smisla... moj ti je prijedlog pozovi me k sebi a onda možeš me iskoristiti da ti dobro izribam stan, prenesem teške stvari, izmasiram leđa, naravno da ćeš gaće svezati na čvor tako da ne mogu dalje, a zauzvrat ti ćeš sada pričati meni... može tako?
Da. Može... može tako...


ODGOVOR:


Ne, ti nisi taj

... ti nisi, priznaj, za to da mi sadiš vrtove i siječeš stara stabla, i loviš ribu... i živu vatru da praviš od borovih cjepanica... ne ne ne, ti nisi taj...
DA?
... ja mogu biti nježna i čvrsta, bosa hodat po kamenju, žeravicu u dlanove, kuhati na živoj vatri... umijem to... druge su zvijezde, druge vatre, drugi instinkti i drukčije čežnje i druge topline što nas povezuju...
DA?
... ti ćeš meni doći, ti si dovoljno lud, ja to znam jer poznajem sebe...
DA?
... ti i ja se ne bojimo stajati! Ni ustajati ponovno i ponovno!
DA?
... ja poznajem jednog ludog koji latice zimi pod snijegom i ledom traži bijele samouvjereno... jednog koji misli da je lav u svojemu srcu, a zapravo je onaj koji osvaja prostranstva svijeta, koji je od onih što vode, jer je vodenjak... haha
DA?
... vatra je čudo koje me još opčinjava – ona s mora, s neba, u čovjeku... bože ta čudesna vatra gdje li se u tebi krije? ... meni se čini da ti meni takve stvari šapćeš koje ja mogu prepoznati, stvari koje bih ja i opet jednom poželjela, svemu unatoč... jedan život koji ima smisla...
DA?
... i požuri molim te, požuri, vani se sprema nevera, pokisnut ćeš, čekam te pod krošnjom pinije, ta gdje si sada? Gdje si?
MENE DOZIVAŠ?
... ma znaš što, ne boj se... naći ću ja i posao za tebe .. hehe... ti ćeš samo tako krasan stajati na obali mora, a ja ću prolaznicama naplaćivati ulaznice... i znaš što nisam ja čarobna, ja samo umijem čuti, vidjeti, osjetiti...
MA NISAM JA TAJ...
... ja sam samo iznenađena da ti postojiš, da si ti stvarnost, stojim otvorenih usta pred činjenicom da se ti meni događaš... vidim da mi divlje jagode nudiš na dlanu, sićušne, s bisernom kapljom rose na sebi i znam da si ih brao kraj onih rijeka na kojima smo zajedno rasli... sjećam se dječaka koji mi ih je donio i od stida odmah utekao... nisam mislila da ću ikada više sanjati tebe, s onog tamo brda...
MA... TI TO MENI GOVORIŠ?
... ti si meni zvonio na vratima i ja sam te uvela... bilo mi je kao da sam dobila božićni dar, smijeh, radost i veselje... ja ću tebi biti iznenađenje, topla kao zagrljaj, mislit ćeš da si ušao u neobičan san...
DA?
... ma kako me sad ne vidiš a tako dugo stojim već pod ovim stablom... promrzla... ta gdje si sad? Gdje si sad? Kako me ne čuješ i ne vidiš? Ma to sam ti ja... evo te dozivljem glaaaaaasno... Maaaaaarkoooooo.... daleko se čuje moj glas... čuuuuuješ li meeee?
JESI LI TI SIGURNA? KOME TO GOVORIŠ?
... Marko?... Marko s tri rijeke?

Ja jesam Marko, ali nisam s tri rijeke i nisam taj kojemu ti govoriš..

... ne... ne.. ne, ti nisi taj... ti nisi taj... ti nisi taj ... nisi ti Marko, taj Marko...

[/B]

- 17:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
zmajologija je ontologija ....
valja nam biti da bismo znali
znati da bismo osjećali
(ili možda obratno...)
osjećati da bismo umjeli