četvrtak, 27.12.2007.

Eyyy...

Eyy..ljudi..pa kak ste mi??? Evo mene s bašče...išla sam se spuštati na sanjakama..SORRYTE KAJ VAM NISAM ČESTITALA BOŽIĆ..koristim ovu priliku da vam se ispričam i da vam čestitam BOŽIĆ..sa malo većim zakašnjenjemsretan..e i tak ja sam se smrzla..išla sam sa frendicom i sa frendom..bilo je cool..osim kaj se nisam prvi put ufala spustiti s onog većeg brda..al su me onda nagovorili..i nije bilo strašno..thumbup..a na povratku doma smo svratili do igrališta..i kao idemo mi videti ko bu napravil najboljeg anđela..i moj je bil najlepši..ponosna sam na sebe..šala..zujo..sve je bilo super i odlučili smo ići doma..i došli smo do naše ulice..i pitam ja Ivanu kolko je sati..traži ona mobitel po đepovima i na kraju ga nema..no..Alen je otišel doma..a nas dve smo išle tražiti mobitel..i naaašlee smo ga na mjestu gdje je radila anđela..zatrpan snjegom..headbang..i tooo jeee tooo..pusaaa sviimaaa..cerek

| 17:53 | Komentari (20) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA