nedjelja, 30.03.2008.

MoJa AbEcEdA



A-Anach...moj nadimak..
B-braća..(imam 2)
C-cvijet..(svaka cura ga voli..)
D-DoDo..(zwer frend)..
E-Ena..my friend..
F-fuck off..(najdraža engleska riječ)...
G-gavrani..dosadne ptice..
H-Hrvatska..zemlja u kojoj živim..
I-Ivana..poznam ih par..i sve su super..
J-jastuk..predmet koji obožavam..
K-Kiki i Koko..moje papigice..
L-love..česta neizbježna pojava u životu..super osjećaj..
M-mama..osoba bez koje nebi mogla biti...
N-neznam...to mi je najlakše rechi nekome..
O-oči..volim gledati boje očiju..
P-PITANJE??
R-rukomet..sport kojim se bavim duže vrijeme..odlichan je..
S-starost-svaki čovjek ju doživi..
Š škola - i hate it...
T tata-nekad me provocira al..ok..
U Umag-bila sam tam par puta..
V-volim te???
Z-Z****..he..he..pa pogađajte..
Ž-život..nije losh..

| 20:59 | Komentari (314) | Isprintaj | #

srijeda, 26.03.2008.

Konačna odluka..

Ma..ewo ja sam se odlučila da ću i dalje uređivati blog...ipak..drago mi je da se mogu bar preko bloga s nekim ljudima koji su fakat zwer..čuti..to je neobjašnjivo..jer tu s vama dijelim svoja sjećanja na događaje i svoje osjećaje koji su i dobri i loshi..al sve u svemu..s kim bi dijelila sve to da nema tu vas??..Ni sama neznam..preteško je reči da sam zahvalna pojedincima..zahvalna sam svima koji su i došli na ovaj blog..i da je pod komentarima uvreda..ja ju ne shvaćam ozbiljno..obazirem se samo na pozitivne stvari jer želim biti i ostati optimista..i tak neznam kaj da josh velim osim da sam stvarno zadovoljna sa svim komentarima..i..da..ostanite takvi kakvi jeste..jer ako se morate promijeniti da bi vam netko bio prijatelj..ta osoba ni ne shvaća kakvo blago ima pokraj sebe..PooZzzz..i jedan kissach bratu..jedva chekam da se vratish..kiss..

| 11:31 | Komentari (78) | Isprintaj | #

srijeda, 12.03.2008.

Uvjerljivo najbolje..

Eyy...znate kak am happy??...Iz prošlog posta..ako ste chitali..bile smo prve na šklskom natjecanju..e pa danas smo išle u Križevce..i bilo je 6 ekipa..i daa..opet..PRVE..Stvarno to je nekaj najbolje kaj se dogodilo..nema tih riječi koje bi opisale te osjećaje..sve u svemu ponosna sam na nas..svi su dali najbolje od sebe..i vrijedilo je..idemo dalje..jeee...nisht ljudovi..na vama je red..da procjenite..nekaj o ovom postu..byee...
Post by: ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

| 18:58 | Komentari (68) | Isprintaj | #

srijeda, 05.03.2008.

Pobjeeda..ha..ha..=)..by the way...

Eyy..znate kak sam danas happy..kao prvo danas je mom tati rođendan..a sad ono..Danas smo išle igrati za školu..i prvu utakmicu protiv braća Radič škole odigramo nerješeno..zamalo ih dobijemo...druga utakmica protiv Bregi..očekivali smo pobjedui dobiliju..i onda dojde Đuro Ester..puni uvjerenja da nas budu dobili jer prošle godine i nismo nekaj igrale..a one su bile prve...bye the way..kak smo počeli sve smo bolje igrale..i da POBJEEEDA..PRVE SMO..to još nikad nismo uspjele..i napokon taj dan..i iskreno ne kužim cure s treninga..najvjerovatnije se ljute jer smo ih dobili..al kaj moreš..neko je moral izgubiti..he..he..na sreću to nismo bili mi..jeee..SRETAN ROĐENDAN svima..kojima je danas rođendan..party..jeaa..cerek..

| 15:16 | Komentari (65) | Isprintaj | #

nedjelja, 02.03.2008.

Jucher..

Ey..ljudi..dugo me nije bilo..ha???..nema veze..jucher sam se tak dobro zabavila bila sam kod SARICH..na roćkasu..to joj je 13..aha..sve u svemu bilo je predobro..jelo se pilo se..igralo..bili smo i u Skali..he..he..i onda smo malo šetali po gradu..ma jednostavno se nemre opisat kak je bilo dobro..istina bilo je i malo svađe..al kakav je to rođendan ako se ne zakvačiš s nekim???..heh..neznam nemam bash nekaj inspiracije za pisat post..pa je zato tak glup..al shaljem puno pusa mojoj Sarich..Lanchy..Jasi..& Viky..pusa..cerek..Sara josh jednom...

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Happy Birthday Graphics

| 10:01 | Komentari (78) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA