Zločesta

ponedjeljak, 12.06.2006.

ah taj ponedjeljak...


Svako jutro kad ustanem pogledam popis 50 najbogatijih ljudi na svijetu.
Ako me nema na popisu, idem na posao....





Danas isto...

- 08:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







  • LJUBAV JE NE ODREĆI SE SVOGA SRCA ČAK I KADA ONO DONOSI NAJVIŠE BOLI!

    Vjeruj da su snovi važniji od činjenica,
    da nada uvijek pobjeđuje iskustvo,
    da je smijeh jedini lijek za tugu
    i da je LJUBAV jača od svega...


    U knjizi života postoji jedna prazna stranica, na mojoj će na kraju pisati - ja sam kakva jesam i takva ću uvijek ostati.

    Napravi što možeš,
    sačuvaj što možeš,
    pokoloni što možeš.
    /John Wesley/


    Nije sreća u ljepoti, već u duši čovjeka koji može da poklanja ljubav cijelog života!



  • Vjeruj da su snovi važniji od činjenica,
    da nada uvijek pobjeđuje iskustvo,
    da je smijeh jedini lijek za tugu
    i da je LJUBAV jača od svega...


    U knjizi života postoji jedna prazna stranica, na mojoj će na kraju pisati - ja sam kakva jesam i takva ću uvijek ostati.

    Napravi što možeš,
    sačuvaj što možeš,
    pokoloni što možeš.
    /John Wesley/


    Nije sreća u ljepoti, već u duši čovjeka koji može da poklanja ljubav cijelog života!




    DUBOKO VJERUJ U ONO ŠTO ŽELIŠ I ZAPAMTI: IZGUBLJENO JE SAMO ONO ČEGA SE ODREKNEŠ!

    U mojim očima naći ćeš ljubav i onda kada me više ne budeš želio. Za ljubav je potrebno dovje, ako me napustiš, koga ću voljeti?

    Ako si kamen budi ljubak.
    Ako si biljka budi osjeljiv.
    Ako si čovjek budi ljubav. /V.Hugo/

    Nikada ne odoli iskušenju i iskusi sve - a čvrsto zadrži ono što je dobro! /Shaw/