30.05.2006.,utorak

Farewell Brrland, Farewell...



razmisljam, o razmisljam. razmisljam o novom imenu za brrland. za neupucene, rijec je o zemlji javora - canadi. upucenima ce pak biti jasno zasto sam joj to ime dala; misljenja sam da joj moj naziv daleko bolje odgovara. taj "brr" mi je daleko najkoristenija rijec zadnjih godina. brr kad zapuse sjevernjak. a napuhao se. brr, dok pokusavam upaliti auto na -30. brr, cim provirim nosom kroz prozor. brr... pa tako pola godine i vise.

nekako mi je obicaj na blogu uvijek bio pisati o temperaturama s negativnim predznakom; - 20, -30... danas, dvadeset i devetog dana mjeseca svibnja, u hamiltonu je + 33. uz smog (advisory) i humidex, izgleda kao da je +40. a ja nikak da naucim disati na "skrge". bit ce sto ih nemam.
sto se dogadja, ne bih znala. "nakusala" sam se u rodnoj zemlji vec i smoga i visokih temperatura no obicno je to vanredno stanje rezervirano za srpanj i kolovoz. svibanj, ne! u svibnju smo uzivali prve znakove proljeca, prohladan vjetar i zapravo...zapravo, uz lipanj i rujan, to je naj mjesec u brlandiji. barem za jedno dijete prirode, (drustva) i sunca.

kad smo kod klimatskih prila i neprilika, ovih dana pocelo je prikazivanje dokumentaraca ( navodno, postoji i istoimena knjiga) naziva "An Inconvenient Truth"; kampanja ex. next predsjednika US na temu globalnog zagrijavanja i opasnosti sto nam od istog prijeti. mada mnogi (narocito republikanci) ismijavaju al gorea tvrdeci da se radi samo o politici prikupljanja politickih bodova za sljedece izbore, kampanju pozdravljam. no ne znam bih li film pogledala. nekako mi i samo citanje o istom, nakon dana na +40, djeluje...hm, zastrasujuce?!


jos malo zanimljivosti: prema podacima na cleanair.hamilton.ca, smog u hamiltonu (500 000 stanovnika) godisnje odnese 100 zivota; a odgovoran je i za cca 150 respiratornih i oko 500 novih srcanih bolesnika godisnje. o alergijama, nazalost, ne mogu naci podatke no nedugo sam gledala vijesti - svaki peti stanovnik hamiltona ima problema s alergijama. koncentracija smoga svagdasnjeg svakako je jedan od uzroka.



update: upravo se vratila iz setnje. ako tako mozemo nazvati hod u trajajnju od 28 min. dodajmo pritom i zastajkivanje kod obliznjeg "chajniza" zbog & unatoc kupovine pola litre vode ladne. mislim, cijeli dan sam cekala noc da se kakti malo rashladi, mogu van i ..ma jok, bojim se ja to disati. zrak je tako f* vruc i smrdljiv da... nda, tko je ono trazio vizu za kanadu? brr.

objavila zli_girl, 04:35--Udri muski! (12)- Print? #



<< Arhiva >>