ovoe onaj post kai mie nestaL pa sam ga vrnula (jbga nejdem svaki viks u samobor)

srijeda, 01.03.2006.
high and dry

ilitiga samoborski fasnik.
bila sam ja opet onak na onaj svoj nacin siznula u ovom gradu, i nakon sto su se opet zaredala sranja od izlazaka, ono pijan si a ni ne kuzis da si pijan kolko ti je dosadno pa onda pijes jos misleci da ce bit bolje al onda ti bude zlo od tog i jos se upale svijetla i vidis tipa kojeg si cijelu vecer barila i skuzis da je žasu.
e pa tak nekak sam ja odlucila da V. i ja odemo nekam van zabrega, u neko selo u okolici, di bilo. da promienimo klupicu na kojoj pijemo ribara. da promienimo birc. ljude. grad. whatever. onda sam skuzila da negdje na telki, na nekom dobrojutro hrvacka (nemrem vjerovat da to jos ide) ili tak nekom sranju da briju o fasniku. taman taj petak je bil prvi dan, koncert gustafa (nit cula nit vidla) -a prica se da i oni mogu popit, nekakova dogadjanja po cesti...ono who cares, rekoh V, amo u samobor samoborcekom! btw karta je 24 kune u jednom smjeru (ko jelud da ide autom) a ak ju kupite kod vozaca onda je dve kune manje. vozi se skoro cuku vremena. konzum im je malo izvan grada. a ducani uglavnom rade do 7 umjesto do 8. u nekom polukiosku ribar 16 kuna. o,da, plačka.
imaju oke parkic tam blizu "centra" al su tam spremali se za neko bordanje narednih dana pa je bilo previse svietla. poslije smo otisle do nekog bajkerskog birca prek puta parkica, birc mi je totalno okej, muzika je dobra sto je najvaznije i tocena pol litre 11 kuna. upoznale smo dost ljudi, uglavnom i masovno svi mladji od nas al eto bar su ljudi bili dragi i voljni mljet s dve pijane babe.
poslie tog birca neki nas je luzer (to smo naravno kasnie otkrili da je) odfural do iguane, to je kao neki lokalni klub, ne bum rekla dikač-iako tak zgleda, kakti je to na glasu kao alternativa al zapravo je to nekakav mix sveg zivog. ko prvo nikad u zivotu nisam bila u nekom klubu u kojem su tutta forza upaljena sva svietla skoro citavu vecer, ko da si u nsb-u jebote. (fora je bila od konobara kad sam ga pitala jel moze ubit svietlo da ne osliepimo-reko mie da nemre jer dae sve na istom prekidacu pa ak zgasi da ce se zgasit sve :-))))))) ok. bend koi je svirao je bio oke, 3/4 benda zgledaju ko streberi al vokal ima dobar vokal (a ja ne velim bez veze da neo ima dobar vokal). rock su svirali sve zivo, al poslie je bilo i đibonija i sl takvih nekih ekscesa. najkomicnije od svega bio je diđej, frajer koji je toj vecini alternativnije rulje u pauzama benda pustao latino muziku, šakiru, makarenu, kokođambo i te pizdarie. ak mu velis da ti stavi neku stvar odgovori ti : to mi se sad ne uklapa. a zapravo je on jedini koi se tam ne uklapa. necu niti spomenut kak je pred jutro pustio škoru a neki ogromni mrsavi spirsani lik je trcal po citavom klubu i derao se KATASTROOOFIČNOOOOOO!!! za citavo to vrieme kod sanka je sjedio mrtav hladan neki lik obucen u trebu. V. se svadjala s nekim bosancem ne zna ni ona oko cega. ja sam se svojevoljno pridruzila ispirsanom liku.
nakraju ciele avanture pojela sam los burek, zaspala u samoborceku, dosla doma oko 7 briem.
dogodine se budemo maskirale pa di bu nam tek onda bil kraj. hi hi hi hi

11.03.2006. u 22:07 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

seks đragz end u(ROCK)avanje

Friendster

Friendster

Linkovi

janis joplin

led zeppelin

sardinas

woodstock

rock quiz

demo bendovi

jamajka

the

Turtle Blues

Ah, I’m a mean, mean woman
And I don’t mean no one man, no good, no.
I’m a mean, mean woman,
I don’t mean no one man, no good.
I just treats ‘em like I wants to
I never treats ‘em, honey like I should.

Oh, Lord, I once had a daddy,
He said he’d give me everything in sight.
Once had a daddy,
Said he’d give me everything in sight.
Yes, he did
So I said, “Honey, I want the sunshine,
you take the stars out of the night.
Come on and give ‘em to me, babe, ‘cause I want ‘em right now.”

I ain’t the kind of woman
Who’d make your life a bed of ease,
ha ha ha ha!
No, no, no, no, no, no, no, no, no.
I’m not the kind of woman, no,
To make your life a bed of ease.
Yeah, but if you, if you just wanna go out drinkin’, honey,
Won’t you invite me along please.

Oh, I’ll be so good to ya babe, yeah!
Whoa, go on!

I guess I’m just like a turtle
That’s hidin’ underneath its horny shell.
Whoa, whoa, oh yeah, like a turtle
Hidin’ underneath its horny shell.
But you know I’m very well protected —
I know this goddamn life too well.

Oh! Now call me mean, you can call me evil, yeah, yeah,
I’ve been called much of some things around,
Honey, don’t ya know I have!
Whoa, call me mean or call me evil
I’ve been called much of some things, all things around,
Yeah, but I’m gonna take good care of Janis, yeah,
Honey, ain’t no one gonna dog me down.
Alright, yeah.



Online Status Icon




The Rain Song


This is the springtime of my loving - the second season I am to know
You are the sunlight in my growing - so little warmth I've felt before.
It isn't hard to feel me glowing - I watched the fire that grew so low.

It is the summer of my smiles - flee from me Keepers of the Gloom.
Speak to me only with your eyes. It is to you I give this tune.
Ain't so hard to recognize - These things are clear to all from
time to time.

Talk Talk - I've felt the coldness of my winter
I never thought it would ever go. I cursed the gloom that set upon us...
But I know that I love you so

These are the seasons of emotion and like the winds they rise and fall
This is the wonder of devotion - I see the torch we all must hold.
This is the mystery of the quotient - Upon us all a little rain must fall.




ja


24
skoro 23
rock
zagreb-split
fax
vodenjak
anything but ordinary


Friendster

Friendster






Free Counter
Free Counter