impresije

18.04.2006., utorak

hvala mama!

nakon kiše dolazi sunce.
naravno...

jutros sam mailom dobila odličnu pjesmu
pustila je, pronašla lyrics i zagalamila :)
s rukama u zraku pred kompom,
a mama uletava u sobu:
jutarnje solo karaoke :)

pijem omiljeni nes, ogrnuta najdražom vunenom vestom.
oblačno je vani...zumbuli preda mnom u vazi.
uh, najradije bih ih pojela, mirišu predobro.

oribala sam kupaonicu domestosom.
ruke mi sad odvratno smrde.
al je u kuponici milina - he,he!
nadam se da se sutra neću probuditi napućenih usnica poput severine.
jedno sam se jutro probudila, a usne ko' da su pune silikona!
prestrašno!! nazvala sam na posao da ne dolazim...
i od svih alergjskih reakcija na sredstva za čišćenje
meni naoteknu - usnice! koja sam ja sretnica :)
moj bivši koji se probudio kraj mene bio je oduševljen!

ne pere me već dugo osjećaj suvišnosti.
razlog je bila svađa s mamom, mamom koja je zakon,
koju volim i s kojom puno razgovaram,
otkad me konačno doživljava kao odraslu osobu.
jedino što je meni kao djetetu falilo je to
što me mama nikad nije zagrlila i rekla mi da me voli,
nikad mi nije uputila osmijeh pun topline i nježnosti.
zato još uvijek imam strahove da me mama ne voli.
a pokazala mi je to na mnogo, mnogo drugih načina.

hvala mama što te imam!

POPODNEVNI GUŠT



- 17:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

linkovi

fotke

što dalje ideš to su prostranstva veća