Zlajadojaja

14.04.2007., subota

Kak sam stariji tak više volim pese...

a manje ljude. Ili tako nekako ide uzrečica. Zašto sam se baš sad sjetio? Ko klinac (srednjoškolac) sam bio jako zainteresiran upoznati što više različitih ljudi. Pogotovo me je fasciniralo ako su bili stranci, ili barem živjeli van zagreba. Ma samo da su bili drukčiji. Sada mi nije baš jasno otkuda taj interes, ali imao sam takvu potrebu. Nakon nekog vremena sam shvatio da je većina ili malko pretjerivala u svojim pričama ili barem prešućivala nebitne i dosadne detalje. I tako nakon nekog vremena shvatio sam da su ljude oko mene barem poznam pa da me ne mogu muljat, ili ak me smuljaju mogu ih poslat u pizdu materinu. Prijateljski naravno. I onda sam imao potrebu da ih upoznam sa svojim hobijima i interesima. Dobro s većinom ljudi koje poznam djelim bar neke hobije pa nije tako strašno, ali čim smo izašli iz poznatog terena razgovor je postajao jednostran. I tako sad sve više šutim i samujem.

Ovo zapravo objašnjava zašto su starci tolko u kurcu. Shvate da je čovjek čovjeku vuk, nađu nekog s kojim mogu živjet (da se mogu podnosit) i naprave djecu da im ne bude dosadno i onda ih dave sa svojim hobijima i svim pričama koje nitko drugi neće slušat. No super. E zlajo će jednog dana bit cool stari;)
Yeah right.


<< Arhiva >>