Zlajadojaja

16.01.2007., utorak

Schumi

Ja obožavam ovakve PRIČE, ma laže sto posto, nema šanse...
Uglavnom za ljude koji ne prate priča je o nesreći Schumahera nakon koje nije vozio par mjeseci.

Druga priča koju sam čitao o vozačima ferrarija je još iz doba Alezija i Bergera. Alesi kupi novu lanciu delta integrale i dođe u monzu da se malo provoza na pisti. Pita bergera kolegu iz momčadi ajde da ti pokažem kaj lancia može - kao htio ga je prestrašiti kak auto ide. Dođu do prvog zavoja i berger mu digne ručnu;)

Idiot. I genije.

Bok

08.01.2007., ponedjeljak

Zajbavati i biti zajebavan

Imam dvije stvari koje me gnjave ovih dana. Napadaju mi Ribu i noćni život Zagreba.

Prvo riba - neki tip si je uzeo vremena napisati komentar dovoljno dugačak da moraš skrolati da ga vidiš cjelog u kojem je napadao ribu da je izdajnik, da nije branio domovinu, da ne živi u skladu s onim što piše i.sl. Na žalolst riba je obrisao komentar prije nego sam ga pročitao cjelog, ali svejedno shvatio sam poantu.
Osobna digresija - možda je bolje da je obrisao, već sam si 100 puta obećao da neću čitati glupe komentare, pogotovo na web izdanjima novina. Imam premalo vremena da bi ga trošio na obračune oko toga čiji je tata jači i tko može pojest više ćevapa.
Što me vraća na stvar - ne da mi se objašnjavat stvari koje znam ljudima za koje me baš boli briga što misle. Boli me briga što se xy ne sviđa Riba.
Moj problem je da je ribin blog jedno od par mjesta koje me zabavlja - pošto ga znam osobno (znamo se još s faksa od kad smo se zapili nakon što je digao novce na diplomcu ili jeopardy-ju i napravio veliki tulum s hrpom vina) naviknuo sam se na takvu vrstu zajebancije. Kad netko počne vrijeđati i općenito kvariti dobru atmosferu onda postoji opasnost da a)riba počne s autocenzurom i b) da odluči da cijela priča nije vrijedna truda i zajebancije i da prekine s cijelom stvari - čemu da izazivam da mi netko psuje mater.
I tu je problem - postat ćemo amerikanci, počet ćemo se vrijeđati na purger, dalmoš i zagorec, dizat tužbe jer smo si prolili kavu po krilu ...
Nestat će šege, zajebancije, spremnosti da zajebavaš i budeš zajebavan po svim osnovama po mogućnosti uz pivu.
Došli divlji i rastjerali pitome - priča našeg društva.


Kad sam već u depri - evo i druge pizdarije. Bio sam vani ove subote. Ide mi generalno na kurac (ne na anatomiju) - što se više ne pleše u zagrebu.
Jasno mi je da ako provedeš 2 sata ispred ogledala da ti baš nije do znojenja, da se curama baš ne da biti pipane od pijanih (ne) poznanika.
Valjda stručnjaci koji se bave time bolje znaju od mene ali ljudi su plesali oduvjek. Ak se ta vrsta zabave održala par tisuća godina valjda ima nešto u tome. Opet poštujem da se nekome ne sviđa, nije njegova vrsta zabave. Ali smeta me kad nas ljudi gledaj sa zavišću, joj i ja bi tako ali ne znam, (nije da se preseravam - puno ljudi mi je reklo da sam dobar a 100 puta više ih je reklo ili mislilo vidi ovog budalu).
Mislim da ima veze sa onom političkom korektnošću odozgora - ako nisi spreman biti zajebavan onda je bolje ne plesati jer bi te netko mogao zajebavati...
Ples je kao skijanje, kao biciklizam - ima ljudi koji se time bave ozbiljno (neću reć profesionalno jer to zvuči smješno kod nas) ali se može super zabaviti i ako si (samo!?!?!) početnik.

Jesam u depri? Nisam ja depra tip - iznerviraju me takvi tipovi/situacije ali onda počnem više cijeniti (ono malo) ljude koje misle kao ja, i ako njih nema trenutno u blizini uvjek mogu sjesti na bike i odvoziti sat dva.
I sve izgleda bolje.
ZDJ

05.01.2007., petak

Zašto treba učiti fiziku...

ili bilo koju drugu znanost.
Naslov sam stavio samo zato jer sam prof fizike i kemije, i dosjetio sam se jedne asocijacije. Pravi naslov bi mogao biti kopi pejst nacija. Problematika kopi pejst nacije mi se je javila u rano prijepodne 1.1. kad smo nakon tuluma našli neku televiziju sa hrvatskim spotovima. I tako pojavi se prvo jedan klinac (oko 20 godina) i maše rukama u nekom pothodniku. U sljedećem kadru mu se pridruži njegova škvadra i dvije curice. Naravno da je bilo jednostavno se izrugivati u stilu - vidiš da mali ima težak život - on i škvadra se moraju držat zajedno, ak izađe iz stana bez ekipe mogu ga pojesti opasne ulice travnog, ili nedajbože trešnjevke... I onda mu mama neće dat van poslje 11...
Tak smo se poslje smijali nekom žgoljavcu u košarkaškom dresu, ma na anatomiju mi idu i crnci sa bicepsima u košarkaškim dresovima ali ovaj mi ide na anatomiju jer nema bicepse u košarkaškom dresu i još nema svoju furku.
Onda je došao edo majka koji isto maše rukama ali na spotu je on u malom prozorčiću i repa dok velika teta pokazuje znakove za gluhonijeme.
I tako edo nam pokvario zajebanciju - jedini komentar je bio - vidiš da samo treba imat ideju i možeš napravit dobar spot, ak ideš kopirat možeš imat para kolko hoćeš, uvjek ćeš biti jadan.

Ali ja volim branit slabije. Nisu klinci krivi što nemaju ideju. Problem je što nisu učili fiziku. Na pravi način.

Cjelo školstvo (a i 99% društva) se zasniva na kopipejstanju na najprimitivnijoj razini. Što si bolji u ponavljanju i kopiranju to imaš bolje ocjene, lakše dobivaš posao ako radiš isto kao i šef, prihvaćen si u društvu ako si obučen kao i J. Lo ili tko je već sad popularan.
I onda kad klinci (koji to moraju raditi iz gušta jer ne vjerujem da se prodaju za pare sa 20 godina - ne zato jer se oni ne bi prodali nego jer ih nitko ne kupuje) to primjene na video spotove ispadaju idioti. Jednostavno zato jer ih nitko (a to je posao škole pa tako i profesora fizike) nije naučio biti kreativnima. Osim toga većina njihovih uzora su također izdanci kopipejst škole tako da ni od uzora nema vajde i eto ti malog koji maše rukama u pothodniku u travnom.
Na žalost.



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>