Krug boli

20.06.2006.

Što tražiš u sumnji
moga uplakanog oka:..?
Zar bojiš se stvarnosti
i priznanja iskonskoga straha...?
Strepim od nečega,
bojim se nečega,
zašto da živim uopće?
Ima li nade, ima li sreće
ili sve samo stoji u
neprekinutom
krugu
boli
?!?
***

Tišina...

18.06.2006.

Tišina se stisla u mojim grudima.
Zašto?
Zato što je srce voljeno.
Konačno sam ono što jesam.
Konačno sam sretna, jel mogu biti svoja, jel mogu biti nešto
A da znam da ipak nešto vrijedim
Bijedna je moja duša bila.
Bijedna u svojoj tuzi.
Ne postoji gore, nego kada čovjek sam sebe mrzi...
A prije, to bijah ja..
Sada stojim sretna...
Sretna i znam da nisam sama.
Sreća uvukla se potajno u moje biće, i stoji tu prisutna,
Samo moram naći hrabrosti, priznati ju...
Pokazati ju...
TI si za sve zaslužan... Za to što mi više duša nije..
Nije jadna u dubini tišine...
Volim te!
***

Sjeti se...

16.06.2006.

Sjeti se razloga zašto je završilo ovako kako je.
Sjeti se onoga, što učinio si mojoj duši,
Mome srcu.
Sjeti se...
I možda ti jednog dana bude jasno,
Zašto je odabrani put baš ovaj...
Ovaj u kojem živim tako sretno,
Sretno i bezbrižno.
Postojat ćeš, ali ne onako kao prije.
Previše rana stoji u mom srcu,
Srce sada zna što je sreća,
I svakim postupkom želi ju zadržati.
Sjeti se,
Sjeti se i shvati, da je ovako suđeno bilo,
I što god učinio, srce vidi,
Samo jedam jedini put.
Put sreće...
Oprosti!
***

Krug

15.06.2006.

Tko trči u krugu moga života,
Zar ne boji se smrti.
Sve vrti se u krugu,
Bez ikakvoga cilja koji teži nećemu.
Moja ljubav, postoji, no postoji u pitanjima.
Zar da tražim nešto,
Ili mi je sudbina našla sve što treba.
Stranice okreću se u krug,
Krug novoga života.
Strah ne postoji, jel sve što želim...
Si ti..
I tebe ću voljeti ječno!
I to postoji u neprekinutom krugu ljubavi...
***

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>