Život u zlatnom kavezu.. nije zlato sve što sja!!

ponedjeljak, 01.06.2020.

Uvod

Pozdrav svima.. već dugo razmišljam o svom životu koji je poput sapunice.. sapunice u oba smisla.. toliko zapleta, a u pozadini nesretna ljubavna priča..cijeli moj život je poput balončića od sapunice,svaki čas se može probušiti i nestati... osjećam se kao tempirana bomba..pitanje trenutka je kada ću eksplodirati..

Odlučila sam pisati o svom životu u zlatnom kavezu..svaki dan neki novi cirkus.. također ću pisati o susretima i osobama koji su obilježili moj život.. i o njemu.. koji mi je tako blizu a tako daleko..

Za početak nešto ukratko o meni..uvod u moj svijet..

Kao što sam naslov bloga kaže: "Nije zlato sve što sja" i " Život u zlatnom kavezu"; pa da pojasnim..
Udana sam, muž i ja živimo dobrim životom(za nekoga, ne i mene)..kuća,stan, vikendica prvi red do mora (u njoj smo gotovo svaki vikend), dobri auti, putovanja.. skladan brak.. muž divan, pažljiv..zgodan.. rekli bi sve što jedna žena može poželjeti,ali..
To je samo slika za van.. s druge strane.. ljubomoran,posesivan, emotivni zlostavljač..
Vrhunac mog izlaska bez njega je dućan..i to ne svaki dan.. ponekad..i tada je svađa..jer zamislite molim Vas, njemu bi netko mogao reći da je mene vidio da razgovaram s nekim i eto ti sramote za njega.. ugledan poslovni čovjek,koji sve što ima i što je danas može zahvaliti isključivo mojim roditeljima!
I zašto sam ja nesretna, njemu nije jasno.. imam sve što poželim.. ali ponavljam, nije zlato sve što sja..

Ovo je bilo samo ukratko, bit će tu puno priča i puno događanja..

01.06.2020. u 07:23 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2020  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2020 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi