Moja Pjesma

Život je samo još jedan trenutak tuge,
Uvijek izgubiš sve što ti je drago!
Boli te odlazak dragih osoba,
Ali bojiš se to i reći.
Shvatiš jednoga dana da
Ljubav zapravo nepostoji,
Prijatelji zapravo nisu tu,
Samo se prave da su
Uz tebe,
A ustvari im uopće nije stalo
do tvojih osjećaja,
Samo se prave,
Da bi vi mislili da imate

PRAVE PRIJATELJE!!

**Nešto**


Dok sama lutam kišnim ulicama,
Razmišljam gdje su moji prijatelji nestali,
Uvijek su bili tu, a sada ih nema,
Sada kada su mi najviše potrebni,
Oni su samo otišli,
Tragom bez obzira, bez pozdrava....
A ja sam ostala sama kao list na vjetru,
lutam mračnim stazama....
A vas nema....Vi ste otišli drugim putem,
putem sreće,
Tamo gdje nema boli.....


Evo još jedna moja pjesma:

Povrijedio si me, ni neshvaćaš koliko,
Osjećam se tako izgubljeno kada znam da te više
nikada neću imati uzase!
Pravim se da je sve u redu,
Uvijek nabacim onaj glupi lažni osmijeh,
Samo se pravim da je sve super,
Ali nisam dobro i nikada neću biti,
Jer tebe više nema,
A u mom srcu je ostao tvoj trag,
Na usnama tvoj žar,
Na meni tvoji dodiri...
Zauvijek ću se sjećati tvog prelijepog osmijeha,
Tvojih riječi kako si mi govorio da sam ti sve na svijetu...
A sada kao da nisam postojala u tvom životu,
Kao da nepostojim...
Samo si nestao,
Otišao smjerom vjetra, putem magle...
Jednostavno ti si mi bio sve,
A sada si samo TRAG OD PRAŠINE...!

Zivot je bajka za neke, a za neke samo bol!


------------------
Život bi dala za tebe,
Dala bi ti svo svoje sve,
Zbog tebe umrla bi,
Jer volim te!

Da imam 3 života tebi bi ga dala,
Jer što ću s njima kad tebe nemam,
Dala bi ti svoju ljubav, iako je mala,
Dala bi ti sve, jer stvarno te trebam,

A ti ponovno me odjebi,
Hajde napravi to,
Sruši mi sne,
I reci mi laku noć.

Ne vraćaj se nikad više,
Sruši mi sve,
Doviđenja dragi:
VOLIM TE!!


Sreća je za neke samo jedan pojam, a za neke najljepši trenutak u zivotu!


Neki ljudi samo govore laži, a svi znaju da se iskrenost cijeni!


Sve osobe znaju da ne vrijedi biti dobar prema drugim osobama, jer oni ti vrate drugom mjerom i to zlom!



Prvi abortus....
Sjećam se sjedila sam uz rijeku, kiša je lagano padala, a suze su tekle...
Da zauvijek će ostati u meni sjećanje na prvi abortus...
Sve će izblijedjeti, ali to neće,
Plakala sam na taj dan, na taj prvi abortus,
Život mi se promijenio otkad se to dogodilo,
Pogled na svijet je drugačiji,
Ja sam drugačija...
Snovi su nestali, nade više nema....
Samo je ostalo sjećanje, sjećanje na prvi abortus.....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Antonio
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Deja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kolovoz 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari Da/Ne

design by: N-dizajn

Opis bloga

MOJ ŽIVOT, KRETENI, IDIOTI, ŠKOLA,
LAŽNI PRIJATELJI, TUGA, BOL, LJUBAV....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Ime:Ivana
Prezime:nije bitno
Godine:15
Slušam:rap,hip-hop,cajke
Obožavam:svoje prijatelje i svoju mačku
Hobby:zajebavanje frendova
Živim u: Vukovaru
Razred:1a
Prijatelji: Jona, Taša, Ines M, Vedrana,
Andrea, Buco 2, Matea(NU)
..............
Mrzim:umišljene kučke, školu,
dvije glupače(nije važno koje)
...........hehe
Volim:sve svoje frendove, subotu,
HIP-HOP, i naravno jednog malog....HHHhhh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Welcome to my life - Simple PLan
moji prijatelji

Kika

Image Hosted by ImageShack.us


Anica Kraljica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Imam ja još prijatelja ali stavit ću njihove slike kasnije!!!He.he

Tamy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ines

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Čećo

Image Hosted by ImageShack.us


Zmajch3k

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Peđa & Ines

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja & Ines

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja sam--

Image Hosted by ImageShack.us


subota, 08.11.2008.

Ponekad se pitam čemu sve ovo??!

stvarno sam se puno puta pitala čemu živjeti, u nekim trenutcima poželim nestati i nikada više ne vidjeti osobe oko mene... ali onda znate ono-
OPET SE NADAM, ali uzalud.
sjetim se nekih stvari u životu i shvatim da ima bolja strana mog života, a malo je onih koji znaju bolnu stranu mog malog životića...
Puno ljudi misli da me pozna... ali zapravo poznaju onu umjetnu mene, jer ne znaju da ja znam jako dobro glumit jer kad sam tužna- ja to nikada
neću pokazati, uvijek se pravim da je sve u redu.... baš kao i sad.
U subotu sam napravola bigggggggggggg grešku headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
headbangheadbangheadbangheadbangheadbang i neznam kak da je ispravim, kad ta osoba do koje je meni stalo neželi
pričat sa mnom, izbjegava me i ne pozdravlja više.
Samo mi je žao što je ta greška bila posljedica pijanstva i što smo oboje svijesni svega toga i ne želimo nijedno priznati da smo pogriješili
i da želimo da se to nije ni dogodilo....... Sad se pitam dali ćemo ja i **** ikada više pričati i zaje se ko prije kao kad smo se tek upoznali.....
crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry

Ja mislim da sam ja najgluplja osoba na svijetu što se tiče ljubavi ---- ZAŠTO DEČKU JEDNOSTAVNO NEMOGU REĆ DA MI SE SVIĐAAAAAA???!
Iskreno smatram se najgorom mogućom osobomkad je u pitanju ljubav, jer napravim neke stvari pa tek onda promislim glavom i shvatim da sam krivo postupila, ali tada već bude prekasno, pa ja te greške nemogu niti ispraviti.....


Eto to je sve za sada, please ostavljajte mi kommove........ kiss
E da ljudi sutra subota idemo opet partypartypartypartypartypartypartyparty HEHE!
Kissach e da i pošto sam obećala pozz: Joni, Taši i Ineski M. Pusekkkkkkkk



| komentari (26) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.