MusicPlaylistRingtones





Welcome Signs Words

Welcome Signs Words



*Nisi ni zamijetio,a srce si mi slomio.Obećala sam da neću plakati,ni zbog tebe ni zbog sebe.Sada ipak gorke suze lijem,no poslije ću svemu da se smijem!*


Blog images

Blog images



*U mom životu postoje trenutci kad mi toliko nedostaješ da te poželim izvaditi iz misli i zagrliti te u stvarnosti.Ovo je jedan takav trenutak!*



Visit Bigoo.ws


*Ti si malo mače što po srcu grebe,volim taj ožiljak,jer je od tebe.Uz taj ožiljak jedno ime piše,to je tvoje ime i volim ga najviše!*

Doll Glitters

Doll Glitters



*Tvoje su oči kao zvijezde na nebu-kamo god išla,znam da će me uvijek pratiti!*

Sexy Confident Brunette Images

Sexy Confident Brunette Images



*Život je kao šah-uvijek nam neki konji smetaju!*

Heart Decoration Images

Heart Decoration Images



*Nisam pjesnik da pjesme pišem,niti vrijeme da boli brišem,nisam dijete,nisam žena,samo znam da sam zaljubljena!*

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



*Život je lijep kad se živjeti zna,uzmi sve lijepo što život ti da!Sreća je kratka i živi zbog nje,ne tražiš li previše,dobit ćeš sve!*


Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



*Bolje je sve izgubiti i imati tebe nego sve imati i izgubiti tebe!Kad te tuga slomi i kad te srce zaboli,pročitaj poruku ovu i znat ćeš tko te iskreno voli!*

Image hosting images

Image hosting



Blog images codes

Blog images



MySpace Graphics codes

MySpace Graphics



Blog images codes

Blog images



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Blog images codes

Blog images



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters




Blog images codes

Blog images



Sweet & Sexy Thanks For Visiting Site Words

Sweet & Sexy Thanks For Visiting Site Words



Ummm...i Love You Words

Ummm...i Love You Words



Blue Brunette Loving My Man! Words

Blue Brunette Loving My Man! Words



Image hosting codes

Image hosting



MySpace images

MySpace



Sexy Topless Girl Red Beautiful Words

Sexy Topless Girl Red Beautiful Words



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Blog images codes

Blog images



Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



Be Mine Text Words

Be Mine Text Words




Someday You'll Love Me... Icons

Someday You'll Love Me... Icons




CHAT!!


Get your own Chat Box! Go Large!


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (14)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws








Bigoo.ws



MaLo O mOjOj MaLeNkOsTi....

Moje ime je Andrea....zovu me Ande i Mala. Imam 15 godina, rođena sam 2.9.1992..Po horoskopu sam djevica....Živim u malom mjestu u gorskom kotaru, u Liču i to je raj na zemlji i ne bi živila drugdje da mi plate....Pohađam Delnički zatvor, razred mučenika: 3.b. Bavim se SPORTOM....šahom...članica sam ŠŠ Goranka. U slobodno vrijeme volim surfati internetom i naravno ljenčariti. Slušam ama baš sve vrste glazbe, ali preferiram domaće.
Osobe koje mi znače jako puno u životu i bez kojih ne bi mogla su Tajana, Lidija, Barbara, Jurica i ,naravno, moj dečko Chaos.
Volim:
->svoje frendove
->zabavljat se
->igrat šah
->putovat
->čokoladu

i još mnogo toga....e da...i volim svog dečka
( koji je btw THE BEST).
A ono što ne volim,to su škola, učenje i dvolične ljude!

A inače...ja sam :
->osjećajna
->preosjetiljiva
->dobra frendica
->točna ko sat (lol)
->ljubomorna
->lijena
->zaljubljena
->retardirana



Možete mi se javit na msn:

vjerujem_u_ljubav@hotmail.com

Blog.hr

OSOBE KOJE MI PUNO ZNAČE:

TAJANA-moja best frendica.Poznajemo se otkad znam za sebe.Kad imam nekih ljubavnih problema ona je uvijek tu da mi pomogne!
LIDIJA-Najbolja osoba na svojetu!Obožavam se družit s njom i nikad nam nije dosadno!
JURA-To je zapravo šahovski blog koji ima sve!!!!One koje zaniam šah,obavezno svratite na ovaj blog!!!

OSOBE IZ SŠD:
NIKOLINA-ide u moju školu,imamo isti ukus što se tiče dečki=)
STELA-iz moje škole,ali poznajemo se još od prije....solidno igra šah i nogomet
PRINCEZA I CHAOS-forum koji obavezno morate posjetiti
DONA-otkačena cura iz 2.a razreda.Malo je zaboravljiva,hehe....posjetite njezin blog
NERA-hehe..šta da napišem za Neru...ma super cura nemam šta drugo za reć...


OSOBE IZ MOG BIVŠEG RAZREDA:

MIRNA-Super cura,uvijek za zabavu i za koju čašicu.Lijepo piše,pa ju obavezno posjetite.
VALENTINA--Zavodnica,ternira veslanje i voli puno slikat.
DINO--on i Mario su glavni zabavljači u razredu.Trenira košarku,dobro crta...



EKIPA IZ SKRADA:


TONI,JURICA i DAVID-Svi pišu za njih da su ekipa za 5,ali ja kažem da su ekipa za 10!!Duhoviti,zabavni...s njima nikad nije dosadno!
LUKA-Trenira nogomet,voli motore, uvijek zaljubljen...ostalo saznajte ne njegovom blogu
MATEJ -stolnotenisač u usponu....iako mu treba još mnogo vježbe da bi dostigao mene...ma šala naravno...
IVAN-tipični srednjoškolac- mrzi školu! I svira gitaru, nadam se dobro...to ću uskoro provjerit....
ELENA C.-a šta da kažem o njoj....dovoljno je reć da je iz Skrada( a tamo je uvijek super ekipa)

EKIPA IZ RI:

ANIĆ-simpa dečko,voli košarku i ne zna igrat pikado=),ma šalim se,sve 5
TEA-dolazi u Lič,ne viđamo se često,ali volim s njom ogovarat ekipu iz Liča


OSTALI:

MAJA-Ok cura!Sklona je zaljubljivanju...Ostalo pročitajte na njezinom blogu.
INES-Moja jedina i naj naj naj sestrična!
NICOLE I IVANA-Curke koje dolaze u Skrad.....nadam se da ćemo se uskoro upoznat.....imaju super blog.......i to je to.....
IVANCHUK-još jedan šahovski blog o budućoj šahovskoj zvijezdi....posjetite blog i pratite njegove uspjehe....

MATIJA-blog o đuveđu, popcornu i Džaji!!Obavezno posjetite!!!

Ako sam nekog zaboravila stavit u linkove,slobodno se javite....




FOTOGRAFIJE:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Just me!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Tajana


S KRIZME:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje ja ''slušam'' nadbiskupa



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja sestrična i ja



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo sam ja....nisam očekivala da će me slikat,ali svi kažu da je slika super

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dean,Ines,Ana,ja,Tajana,Denis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je meni najljepša i meni najdraža slika.Slika sa mojom naj prijateljicom Tajanom.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
prije crkve,Dean,ja,Denis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja prije crkve,nisam znala da me slika



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana,ja,Tajana


utorak, 29.05.2007.

Evo mene!!

cerekDa vam odmah na početku kažem,bolje sam!!!!Tako da se cerekne brinete.I imam jednu važnu obavjest!
cerekViše nisu 3 u igri nego samo 2,premda jedan naviše s ovim cerekdrugim baš ne komuniciram i ne viđam ga!Na vama je da cereknagađate koja dvojca su u igri!!!Odgovore mi pišite u cerekkomentarima!
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
cerekMalo sam živčana zato jer sutra i preksutra pišem cereknacionalni!Sutra iz hrvatskog a prekosutra iz matematike!
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
cerekEto,nemam puno toga za reć.....samo da sam sretna!!!!
cerekAjme ljudovi!!!Ja ne znam šta da kažem!Sad dva dana cereknemamo školu zbog nacionalnih......pa tako ostaje još 14 cerekdana škole!!!I onda,zbogom moj razredu!
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
cerekMislim da neke zanima kad ću doć u Skrad,ne znam ali neću cerekprije završetka škole,a kad škola završi,ja ću doć,pa makar cerekmorala vlakom!
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
cerekJa sad idem i NE ZABORAVITE PISAT cerekPRETPOSTAVKE!!!!!!jako me zanima što cerekmislite
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
kisach i volim vas!!!!!!!!!!!!!
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

četvrtak, 24.05.2007.

Dugo me nije bilo.....dugo me neće biti......

Evo,napokon novi postek,kad ga tako jako želite.Ali da vas odmah na početku upozorim,nemam o čemu pisati jer se niš aznimljivo događa u mom životu.Ili možda ima....
Ne znam ni sama.Najbolje je da vam ispričam jednu priču.
Vrjieme radnje: otprilike od početka ove godine,2007.
To je bilo vrijeme kada nisam bila u nikog zaljubljena,dok se nije pojavio ON!Život mi do tada nije imao smisla,izgubila sam vjeru u ljubav.Ali u jednom trenutku sam shavtila da sam zaljubljena u njega.Ponovo sam dobila vjeru u ljubav i veselila sam se svakom novom danu.Radovala sam se životu.Cijeli dio mog srca je pripadao samo NJEMU.
Sve je to bilo lijepo da u moj život ,prije jedno mjesec dana nije došla druga osoba.U početku nisam ni shvaćala da mi se sviđa..no kasnije...kad bi ga vidjela...a to je bilo svaki dan...srce bi mi jače i brže kucala....osjećala sam se...sretnom.Niotkud se pojavio...a zauzeo je 50% moga srca.Možda i više,nisam sigurna.Jer drugačije je kad nekog vidiš svaki dan.I sve je to bilo .S ovim prvim sam bila koliko-toliko u dobrim odnosima i još uvijek je bio moja velika ljubav.Ovog drugog nisam ni upoznala,nije ni bitno,on me nije zamjećivao.Ni dan danas to me ne zamjećuje.
O njima sam mislila dan i noć,svaki sekundu,pod nastavom nisam bila skoncentrirana,po bilježnicama sam ispisivala njihova imena...Sva sreća,uz mene je uvijek bila Lidija koja mi je podrška u svemu.
Ali jednog dana,zapravo,prije otprilike tjedan dana,nešto se promijenilo.Prošlu srijedu prije kemije,jedan učenik naše škole,nazovimo ga ...ON 3 ...gledao je u mene i Lidiju cijeli odmor.Meni je to naravno bilo smiješno,ali to se nastavilo i idući dan...i idući....I meni i Lidji je to bilo smiješno.Znam da to malo glupo izgleda,ali,on je išao za nama.Dat ću vam primjer.U petak,mi izlazimo iz informatike koja je na 2 katu ,i siđemo na prvi kat.Za 2 minute,on se sa svojim frendom spusti na 1 kat,prođe kraj nas,otiđe na drugi kraj hodnika i prođe na kat.Isto to se ponovilo sljedeći odmor samo što smo mi bilo na 3 katu.Stalno je gledao u nas.Da ste ga vidili,znali bi o čemu pričam.U četvrtak smo ja i Lidija pod biologiom pričale o njemu i njegovom frendu i shvatile da on ide 4 razred što znači da je maturant,a za one koji ne znaju,maturantim škola završava ove godine 24.5.Bila sam tako tužna kad sam shvatila da ga za tjedan dana neće bit.O njemu sam razmišljala cijeli vikend,stalno mi je bio u glavi iako ja to nisam htjela.On je postao razlog zbog kojeg idem u školu sretna,veselila sam se svakom novom školskom danu jer sam znala da ću ga vidjeti.On i njegovom osmjeh su me očarali.
I jučer sam mislila da mi je to zadnji put da ga vidim.No danas se pojavio u školi,iako sam ga na kratko vidjela,bila sam sretna.Bar dok...bar dok nisam shvatila...U trenutku kad sam napustila školu...shvatila sam da mi je danas bio zadnji put u životu da ga vidim!Jeli to moguć?Je li moguće da je to istina?
Zašto?Zašto je tako?Zašto drage osobe odlaze tako brzo.Nisam ni shvatila svoje osjećaje dok me Lidija nije danas upitala dal sam ja zaljubljena u njega.Ja sam brzinom svjetlosti odgovorila ne!
Ali kad sam razmislila...Joj ljudi ja ne znam što ću bez njega!Jako sam tužna!Ne želim više u školu!Ne znam kako će to sutra izgledat kad dođem u školu a on ne bude tamo!Ne znam šta da radim!On me puno stariji,negdje 4 godine vjerovatno,ali meni to nema veze!Kako da izađem iz ovog beda!Ja ne želim više u školu,nemma više razloga!Nemam!!!I zato ako ne budem dugo napisala nov post,nemojte se čudit,nemojte me osuđivat ali ja jednostavnp u svojoj glavi moram posložit neke stvari.Ne znam više tko mi koliko znači...prema kome šta osjećam,ne znam više ništa!Ako netko ima nekakav,bilo kakav savjet nek mi ga kaže!
Trebav VAŠU pomoć!
Hvala na komentarima,super ste mi

ponedjeljak, 14.05.2007.

Post bez naslova!

Post nema naslova jer nema određene teme.Kao što znate,prošli tjedan nisam išla u školu.Osim petak,ali sam imala dobar razlog za ićyesyes.Za one koji ne znaju,kod nas se u PGŽ održava već treću godinu natjecanje za naj razred(oš).Prošle godine se prijavio moj razred i bili smo PRVI!!thumbupthumbupthumbupthumbupNe znam kako ali jesmo.Na proglašenju je bilo fora,jer je bila Lana Jurčević,Žanamari,Antonija Šola,ne mogu se sjetit više.I ove godine sam čula da će doć Prljavo kazalište.roflroflI ja pitam mamu dal mogu ić(to je bilo u petak) i kaže ona da ne mogu jer ne idem u školu.Onda mi nije preostalo niš drugo nego ić u školu.nonoI nije mi žao.Poslije škole sam išla kod Lidije.Pa smo malo išle na igrališe,slale poruke nekima.cerekcerek......i onda smo u 7 išle na to proglašenje: Tajana,Lidija i ja.Neki debili su se iza nas stalno derali.Koji idiotiheadbangheadbangheadbangheadbang!!!!Bilo je super!Bili su : Klaudija i Daniel Beni,Mladen Bodalec iz Prljavog kazališta,Jozo Šuker(lumi Tunu u Zabranjenoj),ne znam pravo ime ali glumi Marijanu u zabranjenoj,Ante iz Big Brothera.....
Uglavnom,najbolje mi je bilo kad je pjevao Mladen Bodalec.Pjevao je tri pjesme,pa ću ja stavit njihov spot:


PREVIŠE SUZA U MOM PIVU :




NE ZOVI MAMA DOKTORA:




MOJ DOM JE HRVATSKA:
-ima samo kratki isječak pa ću ja stavit riječi




Moj dom je Hrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

Sve je lijepo
kao na razglednici
radnici bez posla
klinci na ulici

Starci cekaju red
pred kontejnerima
gladni, guraju se
u puckim kuhinjama

Ref. 4x
Moj dom je Hrvatska
ja dizem zastavu do neba

Sve je lijepo
kao sa razglednice
dimnjaci bez dima
puste oranice

Negdje ispod zvijezda
jos je tvoj kucni broj
s pticama u parku
tu na svome si svoj

Ref. 4x

Na raskrizju s gitarom stojim
i zamisljam
da je bolji svijet
da sam bolji i sam

Ponekad bude mi
dovoljan suncan dan
niceg nije me strah
ja imam svoj san

Ref. 8x


Ja sam izgubila glas kako sam se derala kad sam pjevala,ali takva prilika se ne propušta.Poslije toga sam išla prespavat kod Tajane.Isto je bilo fora.Malo smo NEKOG zezale i crkavale smo od smijeha.I onda je u subotu bio Eurosong.
Moj osobni favorit je bila Rusija,ali nije ni Srbija imala lošu pjesmu.Više me zasmetalo to što su oni debili drugi!Katastrofa.
A kako smo se tek mi osramotili s pjesmom!!!
Jučer sam počela pisat ovaj ost,ali ga zbog nedostatka vremena nisam stigla dovršit.A u školi mi je bilo .....pa.....ok....valjda.Na tjelesnom je bilo najbolje!Prvo smo po onom Suncu trčali 3 min. pa minuta odmora pa mi cure 3 i pol,a dečki 5 i pol min.Poslije toga se većina odmarala,neki su igrali košarku ,a Marinela,Leana i ja smo protiv Blaškovića,Sikirice i Patrika igrali nogomet.Dobro nam je krenulo jer je rezultat bio 3:3,ali smo se onda mi umorile,pa su deči sa malom razlikom pobijedili.Bilo je 10:3.Ali nisamo mi krive što Siki ima čudne sposobnosti pa preleti cijelo igralište.
I moram vam napomenut da ako igrate protiv mene nogomet,pazite se jer su jučer i Siki i Mario završili na podu.

To bi bilo sve od mene za sad.
cerekcerekcerekcerekcerek
k
i
s
s

ponedjeljak, 07.05.2007.

Prijetnje me ne zastarašuju!

Ola!!!Dosta dugo me nije bilo!Od zadnjeg posta!A od tad...postala sam crkveno punoljetna.Da,da,krizmana sam.I imam jako puno slika,ali ne mogu sve objavit,ni pola,ni trećino,ni četvrtinu,ni...ma dobro,shvatili ste što sam htjela reć.Bila sam jako nervozna prije ulazka u crkvu.Večer prije(subota) smo mi imali slavlja povodom krizme.Svi ga imaju poslije krizme ali mi smo posebni.Baš smo se zabavili.U mojoj sobi su bile cure.Moja kuma Ana,moja najbolja prijateljica Tajana,moja sestrična Ines i ja.Pjevale smo na sav glas,gatale i glupirale se.Bilo je super.Kad sam se u nedjelju probudila,skoro sam počela vrištat jer sam osjetila da mi je glas u komi a ja sam morala čitat dva teksta.Ali sve je super prošlo.Glas mi nije bio promuako,dobro sam čitala.Najviše me bilo strah da ne padnem jer mi je to bio prvi put u životu da nosim cipele na petu,pa je bilo gadno,ali je sve prošlo ok!A koliko aparata!Bože!Slikanja mi je stvarno bila puna kapa!Dobila sam prekrasne poklone!Stvarno sam prezadovoljna!Evo ''malo''slikica.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje ja ''slušam'' nadbiskupa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
namještanje za slikanje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
grupno slikanje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja sestrična i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
s lijeva na desno:Denis(Deanov kum),Dean,nadbiskup,ja,Ana(moja kuma)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo sam ja,ali to ste valjda sami zaključili

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo sam ja....nisam očekivala da će me slikat,ali svi kažu da je slika super

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dean,Ines,Ana,ja,Tajana,Denis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je meni najljepša i meni najdraža slika.Slika sa mojom naj prijateljicom Tajanom.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
prije crkve,Dean,ja,Denis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja prije crkve,nisam znala da me slika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kobno čitanje,Andrej i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana,ja,Tajana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana,ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ines,Ana,ja,Tajana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet Tajana i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pol Tajane i ja


Ali krizma je ostavila posljedice.U nedjelju navečer nisam mogla pričat i kaže meni mama da ako mi tako bude ujutro ne moram u školu.I ja nisam išla,nego sam oko 10 išla kod doktorice i rekla mi je da cijeli tjedna ne idem u školu!Ne znam dali da budem sretna,ili tužna.Stvarno se loše osjećam,glava rastura,grlo u komi!

I pošto mi je užasno dosadno,svako toliko sam na internetu.I dođem ja na svoj blo i vidim dva nova komentara.Super!I pročitam prvi.Ono bi trebala bit neka prijetnja.Ako niste pročitali komentar,sad ću ga ja napisat:
miči se od dejvida!!!!!!!!!!!!!!!!!ok???????? nemoj da ti ja dođem u tu tvoju vukojebinu gdje već živiš. ne obračaj mu se više. bolje ti je da poslušaš moje prvo upozorenje jer ako dođe do drugog ne znam kako ćeš se provest u grobniciiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

Mislim smiješno.Očito me ta osoba koja je to pisala ne poznaje,jer očito ne zna da ja ne odustajem.Ne želim i ne namjeravam odustati od njega.Evo,izjavljujem da NEĆU POSLUŠAT NI PRVO,NI DRUGO NI BILO KOJE UPOZORENJE,i baš me zanima što će sad bit.Što će se sad dogodit?Pitam se ja,pitate se vi.

Ako mi netko još želi ostavljat takve prijetnje,nek ne troši vrijeme i riječi jer je uzaludno!

Za kraj,pozdrav mojo kumi,Tajani i cijelom mom razredu.

Kisach,komentirajte mi slike i nek ljubav vlada vama!!!!!!

srijeda, 02.05.2007.

I'back

Evo me ljudi,vratila sam se.Bilo je suuuuuuuuuuper.Sve,sve,sve osim rezultata.Bila sam predzadnja!Predzadnja!Bila sam 19. od 20.S tim što sam imala ''čak'' 1 i 1/2 bod!Katasrofa!A ne,ne,meni više nitko ne može razduvjerit!Definitivno se selim u Delnice!Nema više razgovora o tome.Amen!Vi iz razreda se nemojte vše ni trudit dokazivat da mi je kod vas bolje!Ja drugi razred idem u Delnice i točka!!Tihana i ja smo u Buševcu bile kod nekih ljudi kod kojih sam ja već treću godinu,a ona drugu.Kao što asm već napisala bilo je super.Ovim putem pozdravljam Luciju.Tihana i ja smo svaki dan imale napadaje smijeha..Svi su mislili da smo prolupale.Bilo je svačega.Npr.moja protivnica se počela gušit pod partijom i svi se čude a ja i Tihana ne možemo doć k sebi od smijeha!Baš smo pokvarene,ali što se može.Svejedno sam izgubila tu partiju.A što sam još radila tamo?Jela!Žderala slatko!Prežderala se!U životu nisam toliko slatkog od jednom pojela.Mislim da sam dobila 10 kila.Kad sam došla jučer doma,nisam htjela jest,a pogotovo ne slatko,ali nakon sat vremena sam bila toliko živčana da sam morala pojest jednu čokoladu!Mljac!Tihana i smo još radile razne gluposti,ali neću o tome.
Jučer kad sam došla,igrali smo odbojku.I igramo mi kad ono Dean kaže:''To nisi očekivala!''Kad sam se ja počela smijat!!!Znam da ovo nitko ne kuži osim Tihane,ali hahahahahahahahaha.
I u Buševcu sam shvatila koliko mi jedna osoba nedostaje.I sad još navijem muziku na kompu i počne mi svirat prava ljubav!!!
Znam da neke od vas čitatelja zanima kad ću doć u Skrad.E pa ne znam.Opet sam pitala mamu,a ona je na to rekla :''Ne znam,ne još.Pa što timisliš koliko ćemo se mi tamo kod rođaka zadržat?Bit ćemo jedno sat vremena i to ćeš ti cijelo vrijeme bit kod njih,ne ideš ti nikamo!''Na to sam se ja počela svađat s njom i na kraju sam joj ja rekla da ću se ja vratit s vlakom doma!Uf,ti roditelji samo rade nama nešto u inat.
I za kraj ovog posta koji nitko nije razumio,moram pozdravit Juricu i
poželit mu sreću u Rovinju!
A ja dansa ne idem u školu jer imam pripreme za bermu!Ha,ha,ha,ha,ha!
Idem po čokoladu,kissssssssssssssssssssss

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.