Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

subota, 30.08.2014.

I onda shvatiš da su samo jedne usne najdraže, da se u samo jednom zagrljaju možeš osjećati sigurno, da samo jedan pogled zna da te pogleda kao nijedan drugi. D :*

Ti si, ljubavi, osoba u koju se vrijedi zaljubiti. Vrijedan si svake ove moje reci. Svi trenuci sa tobom su najljepši trenuci u mom životu. Oni nikad neće izbljediti. Ti nikad nećeš izbljediti. To da za pamtiš! Pružio si mi sigurnost, sreću, podršku,razumijevanje, ljubav, snagu. 'Rijetki su ovakvi kao ti' :) . Iz dana u dan ti mene činiš sretnijom i ponosnijom. Jedino se sa tobom osjećam lijepo. Uz tebe imam sve. Prošli smo kroz mnogo toga i kroz mnogo toga ćemo tek proći. Sretna sam što će to biti baš sa tobom.I briga me što će ostali reći, ne interesiraa me nijedna njihova negativna riječ. Koliko sam puta samo bila nervozna, a samo ti znao da me smiriš. Kad-god sam bila na dnu, ti si me podigao. Imam osjećaj kao da si već mnogo godina u mom životu. Kao da si tu bio oduvijek. Volim taj osjećaj. Ti pojma nemaš koliko mi značiš. Koliko mi sada nedostaješ. Koliko si mi potreban. Voljela bih da se bas sada stvoriš ovdje kod mene na krevetu, da me zagrliš onako kako samo ti znaš da mi kažeš da me voliš najviše i da me ne daš nikome. A sjećaš se našeg početka? Tog početka kog se uvijek rado prisjetimo.I sad se smijem kad pomislim na to. Kažu da su najljepše veze one koje počinju rečenicom 'Ma ja nikad neću biti sa njim' A što drugo da kažem nego da su u pravu. Sad mi je i drago za to što sam ti rekla. Naučio si me da volim. Naučio si me kako je to biti stvarno zaljubljen. Pokazao si mi da ne treba biti savršen da bi te voljeli,da su dovoljne sitnicee samo da bi zaista prava sreća bila i d nje nista bitnije od nas. Sa mnom si uvijek do kraja. Nisi me nikad pustio. Znam da nikad ni nećeš. Znam da nećeš me pustiti. Isto tako znam i za sebe da neću drugog poželjeti. Ne treba mi. Volim tvoj stav. Stav koji si gradio svih ovih 8 mjeseci. Sav tvoj trud se skupio u jednu cijelinu i jedan zid koji će vječno biti tu i braniti nas. Svaku tvoju sreću si podjelio sa mnom. Svjesna sam da sam dio tvog života. Jako mi je drago zbog toga. Drago mi je da sam nekome bitna i da je taj neko bitan meni. Sa tobom je i najmanja sitnica posebna. Posebna na svoj način. I ona nasa klupa koja ima našu priču prošlogodišnju. Samo našu. Svaki tvoj savijet je za mene najiskreniji, dobronamjeran. Nikad mi zlo nisi poželio. Tvoja pojava mi popravi dan. Ne mogu da priđem a da ti se ne nasmijem. To je osmijeh za koji si samo ti zaslužan. Onaj pravi. Onaj koji stoji samo kad tebi prilazim. Osoba si za koju bi definitivno život dala. Bez pretjerivanja, bih. Dva smo tijela, jedna duša. I sve dok dišem, voljet ću te. <3 !!!!!!!!

30.08.2014. u 22:33 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.