Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

nedjelja, 29.12.2013.

on..

Bez obzira na to koliko me povrijedio i koliko puta, ne prestajem da ga volim. Znam i zašto. Zato što je samo jedna njegova lijepa riječ jača od bilo koje prevare. Zato što taj pogled ubija ljutnju i te ruke smiruju tijelo, dušu i srce. Ljubav prema njemu se ne može usporediti ni sa čim. Promijenio je moj život i mene. Pružio mi je nježnost. Zato, šta god uradio ne mogu zaboraviti da je bio svjetlo u mojoj tami, bio je sve ono što sam oduvijek željela, mada se sada pitam gdje nestaje i šta ga to vuče ka dnu. Ali, kada je kraj mene, čini me najsretnijom osobom na svijetu. Hladna noć kraj njega je topla. Kiša kraj njega je sunce. Tuga kraj njega ne postoji. On je oličenje moje sreće. On je moj cilj i za njega se borim. On je moje sve i onda kada to ne zaslužuje biti. Nema te udaljenosti koja ga može udaljiti od srca, od mene. I da je na kraju svijeta, on je uvijek tu, na lijevoj strani, u jednoj maloj kućici moga srca, tamo gdje se smještaju samo posebne osobe, nešto što se ima i dogodi samo jednom u životu.. E tu stanuje on, moja svijetlost, moj uzdah, moja misao, moja ljubav. <3

29.12.2013. u 19:53 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.