Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

srijeda, 11.09.2013.

Tu sve na tebe sjeća me.

U kasne sate,kao da si tu. ..U mraku, kao da vidim sjaj onih tvojih očiju.. U hladnoj noći, kao da osjećam tvoj topli dodir.. A onda, kada otvorim oči, vidim da nisi tu... Suze ne mogu spriječiti, jer najviše mi fališ baš tada, kada sam sama u sobi... Fališ, jer nema tko da me zagrli kad je najteže,da mi kaže da me voli i da će biti uvijek tu,ugrije, gleda, dodiruje, nema tko da me poljubi za laku noć.. A i ne želim nikoga drugog.. Želim da ti budeš taj... Želim samo tvoj pogled, dodir, želim da gledam tvoje oči, želim samo tebe, sad, uvijek i zauvijek. tuzan tuzan

Dzenan Loncarevic- Izbegavam

11.09.2013. u 09:52 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.