Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

srijeda, 11.09.2013.

Neke želje i osobe ostaju vječne !

Puno je želja koje su u mojoj glavi,ali samo je jedna okupirala moje srce i dušu,a to je želja ta tobom,želja da si moj,jer ja sam tvoja,vjeruj u to.Znam da nisam najbolja,ali te sigurno volim više od bilo koje druge!Kada pokušam nekome da objasnim koliko te volim,kažem da sve zvijezde,planete,sunce i nebo kada bi se sastavili pokazali bi samo jedan mali dio moje ljubavi prema tebi,koju je jednostavno nemoguće opisati...Ni jedan od milion razloga da te ostavim nije bio jači od moje ljubavi i nikad te nisam ostavila...Čak i ako ne budemo zajedno,neću te ostaviti,jer ti si ono što ostaje tu za cijeli život..Znaš da je i zašto je to tako..Ni jedan neće moći biti ono što si ti...Ni jedan me neće znati gledati,ljubiti i milovati kao ti..Nadam se da ćeš me se kada dođe kraj sjećati kao nešto lijepo..I znaj da ako se moja želja ne ispuni,neće nestati..Uvijek će ostati na istom mjestu,u srcu,i čeznut ću za njom,kao i za tobom,uvijek i zauvijek.. <3

11.09.2013. u 09:42 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.