Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

četvrtak, 30.05.2013.

evo ovih dana hodam hodnicima mašte .. ti hodnici ponekad unazad me vrate

Iako je prošlo dosta vremena od onog što smo bili i od onog što smo mogli biti, i dalje zadrhtim kad čujem tvoju najdražu pjesmu, kad ti neko spomene ime. Isti osjećaj, kao da nikada nije ni prestalo.
Je li moralo ovako?
Najviše na svijetu bih voljela da si pored mene, da se i dalje skupa smijemo istim stvarima, da se dopisujemo o glupostima, da kreneš za mnom kad se naljutim .. Ali toga više nema. Samo uspomene na nas i na ono što smo bili.



30.05.2013. u 21:57 • 0 KomentaraPrint#^

Nijedan nije ti bio ni blizu.

30.05.2013. u 17:16 • 0 KomentaraPrint#^

"Još uvijek se glupo nadam da ćeš se jednog dana probuditi i shvatiti da smo trebali biti zajedno..."

30.05.2013. u 15:46 • 0 KomentaraPrint#^

nedjelja, 26.05.2013.

.

A kada bih samo mogla da odem iz ovog mjestaa, u neko drugo. Biti neka druga osoba koja je sretnija nego sto sam to ja.

26.05.2013. u 11:09 • 0 KomentaraPrint#^

:(

Taj dan me je ostavio... Bez mnogo objašnjenja,u suzama ...
Nisam mu više bila dobra,zabavna, niti lijepa...
Nisam bila tužna, po koja suza kasno u noći nije značila da patim...
Poneki sjetni uzdah nije značio da mi nedostaje...
Samo jedan mali osmijeh, onaj neprimjetni, ali pun bola...
Značio je da sam te voljela... Mnogo,možda i previše... tebee sam tebeee :(((((((((
Ali preživjeću... Jaki uvijek prežive...

26.05.2013. u 10:28 • 0 KomentaraPrint#^

utorak, 21.05.2013.

čekam te i dalje.

Ne, ovo nije fer.. Nimalo... Zašto uvijek ja? Zašto uvijek meni? Zar sam zaslužila toliko boli, patnje? Ne, ja mislim da nisam.. Jedna naivna, zaljubljena cura, željela je da joj se uzvrati ljubav istom mjerom kojom ju je pružala, ali nije.. Zašto u svakom momku tebe vidim ? Zašto je svaki momak , TI? Zaštooo?! On me je gledao, kružio oko mene, uputio onaj isti osmijeh kao ti, pogled, pratio me .. sve kao ti... Ali ne, ja nisam imala snage da mu se nasmijem ili 'pak da mu priđem.. Jer još uvijek volim tebe, još uvijek te volim... Prokleto sve.. Ne mogu te zaboraviti, ma koliko god pričala, ne mogu to prevesti u djela, nejaka sam, slaba.. Ti si sretan, s njom, a ja te čekam .. Čekam u ovoj tami, ali bojim se da te neću dočekati...

21.05.2013. u 17:00 • 0 KomentaraPrint#^

utorak, 14.05.2013.

:I

14.05.2013. u 18:01 • 0 KomentaraPrint#^

srijeda, 08.05.2013.

"Zagrlila sam ga najjače jer sam znala da više nikada neću imati priliku!" <3

08.05.2013. u 13:52 • 0 KomentaraPrint#^

Nauči da prihvatiš ono što imaš,prije nego što te vrijeme natjera da shvatiš šta si imao.

"Nedostaje li ti?"
"Eh, nedostaje mi, da, itekako. Svaku noć kad legnem, razmišljam o njemu, o onim njegovim šupljim obećanjima. Najviše će mi nedostajati onaj njegov osmijeh, onaj zagrljaj. Bezobrazno smeđe oči, one izdajničke, ali treba se priviknuti da više ga nemam. Sve je gotovo." no

08.05.2013. u 13:27 • 0 KomentaraPrint#^

<3!!!!

THOMPSON - SAMO JE LJUBAV TAJNA DVAJU SVJETOVA (OFFICIAL SINGL) .

ako me voliš draga,
ne postoji granica,
koja dijeli ovaj svijet od onoga.
ako me voliš draga,
nije zadnja stanica,
samo je ljubav tajna dvaju svjetova. e

08.05.2013. u 13:20 • 0 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 06.05.2013.

Preživi čovjek. Pregrize, isplače, opsuje, ali preživi. :) !

Nemaš pojma koliko te volim...
Koliko mi značiš...
Ti to nikad shvatiti nećeš ...
Nedostaješ. Svakim danom sve više ...
Samo ja znam kako je teško biti lažno nasmijan , i praviti se da me uopšte ne zanimaš . ..
Nije mi nimalo lako...
Svako vece ja pomislim na tebe , znaš nekad bih te voljela nazvati . ..
Voljela bih čuti tvoj glas , pričati s tobom , ali .. ali ne znam. ..
Ti imaš nju. ..
Fališ jako...
Voljela bih da mogu i da plačem ...
Ali suza nema. ..
Nema ih dođavola...
Gdje su?
Nema ih , one mi trebaju trebaju ,da mi sve olakšaju, ali nema ih !
Kako ću dalje bez tebe , svaki dan isto...
Meni je dovoljno da te sretnem , ali ni tebe nema nema te što je najgore...

06.05.2013. u 12:38 • 0 KomentaraPrint#^

nedjelja, 05.05.2013.

Mr.Black-da ti kažem volim te

Da ti kazem volim te
ne mogu, daleko si od mene
sve bih dao da si tu
da si tu, andjele moj
u mom narucju.

Od prvog dana samo tvoj
samo tvoj bio sam ja
andjeo cuvar njoj
molim te, zavoli me
bice, veruj mi, kao pre.

Stani, nemoj da odes od mene
hej, stani, ne mogu dalje bez tebe
veruj mi, patim danima
nocima cimam te
a ti si, mala, nedostupna.

Tvoj trag u mojoj sobi
i dalje stoji
tvoj miris na mom jastuku
i dane brojim
zar ne shvatas kako mi je
sta radis u ovo doba, kako ti je.

Boze, vrati mi je ti
i dalje ne mogu da spavam
bez moje ljubavi
trcim za njom, placem evo i sad
evo ti, mala, moja Bozji dar.

Cuvaj mi se, nek' te sreca prati
da budes zauvek srecna
da me se nekada setis
i sliku moju poljubis
ili u vatru stavi
ne treba da me volis
ili da me pamtis.

Tesko mi je da spavam
tesko mi je da zivim bez tebe
ljubav tako snazno tece mi kroz vene
zato ova noc nek' bude posvecena tebi.

I sta je bilo, mala moja
u srcu, u srcu te zelim
i nemoj da zaboravis
nase lepe dane.

Veruj mi da gresis
da sam totalno utuceo
i sprecavam da se lose desi
i krio sam tvoje tajne
jos su u meni.


<3 <3 <3 <3 !!!!!!!!!!!

05.05.2013. u 13:49 • 0 KomentaraPrint#^

petak, 03.05.2013.

<3


Čovjek se zaljubi bezbroj puta, jer to je prolazno stanje... Ali, voljeti nekog?! To je nešto sasvim drugo... Može se voljeti i više puta, ali samo jednom onako pravo.. onako ludo, bolesno, onako zlobno, i sebično.. onako do kraja.. Znaš, onako kako ja volim njega. <3 !!

03.05.2013. u 11:06 • 0 KomentaraPrint#^

četvrtak, 02.05.2013.

.

Kako si? - Nikad bolje. (Svaki dan se nadam da će biti bolje, a ono - nikad bolje..)

02.05.2013. u 11:48 • 0 KomentaraPrint#^

kad bi samo znao..

Onaj osjećaj kada ti kažu: ''Zašto još uvjek misliš na njega, zašto samo on? Zašto si toliko luda?'' Ja samo spustim pogled, zažmirim, i sjetim se svega onog lijepog, što sam samo sa njim doživjela, i sjetim se svog osjećaja, osjećaj kao da letim, pogledam ih osmjehnem se i kažem im: '' Nikada vi to nećete razumjeti.''

02.05.2013. u 11:23 • 0 KomentaraPrint#^

srijeda, 01.05.2013.

Nikad mi neće bit' svejedno, zadrhtim svaki put kad neko za tebe pita..

"Znam da ćemo se jednog dana sresti ponovno, jer nikada si zapravo nismo rekli zbogom, samo smo se slučajno rastali."

01.05.2013. u 20:45 • 0 KomentaraPrint#^

Pruži ruku pomirenja - da još jednom pokušamo.

01.05.2013. u 15:06 • 0 KomentaraPrint#^

Ko samm ti ja , sta vidis u menii ?

Koliko god se trudili i htijeli, neki datumi za nas nikada neće biti samo broj..

7.1.13'
13.2.13'
14.213'
17.2.13' <3
20.2.13'
27.2.13'
6.3.13'
23.3.13'

i taj prokleti 26.3 kad je sve to zavrsilo :(((((

01.05.2013. u 14:55 • 0 KomentaraPrint#^

..

" I uvijek ostaje ona osoba koje ćeš ostati željan
cijelog života i onaj strah dok brojiš pobjede i poraze.
Nekim pričama o ljubavi uvijek fale posljednje stranice."
(Balašević)

01.05.2013. u 14:41 • 0 KomentaraPrint#^

Dosta je suza, dosta mi je svega, on je sretan a ja patim zbog njega?



Znas,pamtit cu ja sve lijepo sto nam se desilo,pamtit
cu jer to mi je nekada znacilo..."Nekada",znaci mi jos!
Nije mi svejedno kad se sjetim svega,ali trudit cu se da
ne mislim na to...Mozda mi to nekada postane navika,ali
odviknut cu se i toga...Pitaju me:"Volim li te jos?",ja im kazem
da ne znam dok mi srce govori drugo. Znas li mozda kada
mi je najteze? E najteze mi je kada ostanem sama,kada
nema nikog da me nasmije,da sa nekim podijelim to sto
me muci..To mi se najcesce desava kada krenem spavat...
Bojim se svega,ovo mi je prvi put da sam zavoljela nekog
ono da je cjeli moj svijet...Pitam se samo do kada ce ovo
trajati,do kada cu se sjecati,
kada ce doci dan da mi bude svejedno kada te netko spomene,
znam da taj dan nece doci..Nikada mi nece biti svejedno,
dao si mi povod da ne zaboravim... A da li ti zaboravljas sve,
da li je tebi svejedno kada me neko spomene,da li ti
nedostaje sve?Ima 1000 pitanja,a na ta pitanja nemam
odgovore..Sada tjesim sebe drugim pricama. A ja,
sjecat cu se uvijek svega,sjecat cu se i patit cu za
oboje,jer znam da si ti to sve vec bacio u zaborav...


01.05.2013. u 14:21 • 0 KomentaraPrint#^

Imam suze na licu,osmijeh na srcu!e

01.05.2013. u 14:17 • 0 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.