Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

utorak, 30.04.2013.

moj zivot,moja pravila!!

za neke stvari je jednostavno kasno...Pogrijesiiti vise puta uzastopno,pa traziti oprost,cemu to?
netko ce to trpiti,ali vjeruj nekad dode vrijeme kada oprost ne moze provirit iz covjekovog srca...Priznajem uvijek sam cjenila ljude koji znaju reci tukako kazu,
tesku stranu rijec-izvini...I cjenila sam sebe sto sam nekako uvijek nasla nacina da oprostim,pa i zaboravim..ali sad su se stvari promijenile,sad shvacam da sam cjenila pogresne stvari..
Sad sebi ne mogu oprostiti tu najjadniju osobinu koju covjek moze posjedovati - slabost na ljude..Uvijek prelomim tu bol u sebi i povjerujem u bliskost koja mi je ispricana,pregrizem rijeci sve i dopustim drugima da prave budalu od mene..i eto tako neke stvari su se presutile,i toliko su teske da je na kraju priznanje odjeknulo i potjeralo bjes iz mog tjela u obliku suze i udarca sake u stol..promijenila sam plocu ljudi oko mene..ispravka ploca nije promjenjena vec slomljena i daleko bacena od moga zivota.Nism vise u stanju prastati i olako vjerovati u nevjerojatno..u prevodu ne zelim vise nozeve u ledima..

30.04.2013. u 16:20 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.