Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 22.04.2013.

Čovjek uvijek gubi ono što želi čvrsto da zadrži.:'(

Nedostaje mi ona stara JA! Ona koju su sitnice cinile sretnom. Ona koja se budila i uspavljivala s' osmijehom na licu. Koja je uvijek bila zaljubljena, slobodna. Ona koja je uvijek bila pozitivna. Ona luda, sasava i sretna JA! Ona koja je mogla sa prijateljicama da se smije do suza. Ona koja je voljela tebe! Grabila svaki minut samo da bi te srela, pa makar bilo i kratko. Ona kojoj je tvoj osmijeh bio dovoljan da joj uljepsa dan. Ona koja je svakog' puta izlazila iz kuce u nadi da ce te sresti. Ona koja bi visila po cijeli dan na fb-u i cekala da joj se javis. Ona koja je mogla da gleda tvoje slike i cita vase poruke, bezbroj puta. Ona koja je po cijeli dan pricala ljudima o tebi, a da joj nikad ne dosadi. Ona koja bi se svaki put nasmijala kad bi te neko spomenuo. Ona koja je mogla satima i satima sanjati i maštati o tebi. Ona kojoj bi srce zaigralo kad god bi te srela. Ona koja bi te pustala da odes i cekala da se vratis, a uvijek si se vracao. Ona koju si povređivao. Ona koju si lagao. Da, koliko god bila povrjeđena isto toliko sam tad' i bila sretna! Jesi bio razlog mojih suza, ali bio si i razlog mog osmijeha!

22.04.2013. u 16:13 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.