Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 22.04.2013.

trebaaaa mi onnnnnnnnnnn i samo ONN!!!!!!!!!!!!!

Potrebno mi je da napišem sve ovo, sve ovo da izbacim iz sebe... Da sam dobro ? Nisam uopće. Dobro sam svjesna šta znače one riječi, i kako bi se sve moglo završiti. Ali nekako ne mogu da prihvatim. Ja? koja sam toliko toga preživjela u životu na nogama, koja se borila protiv svakog i protiv svih, koja je tješila sve ljude oko sebe kad su te stvari u pitanju, koja je imala rješenje za svaki problem, koja nikad nije odustala, koja je znala danima, mjesecima boriti se za nešto pa makar i uzalud. Pa zar meni da se ovo dešava ? i zašto sad ne mogu biti na nogama ? Zašto sad sebe ne mogu tješiti kao druge ? Ne znam. Ne shvaćam. Imam osjećaj da nikad neću shvatiti. Al' fali mi..da me zagrli.. da me nasmije svojim glupostima..ne mogu dalje :( al' jebenoo mi fali tuzan

22.04.2013. u 16:06 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.