Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

nedjelja, 21.04.2013.

Sve što mu želim reći staje u tri riječi - "Nedostaješ" i ...ma te druge dve možda i nisu važne.

Falis mi i ovu noc, kao i svaku do sad'... Mislim da ovi osjecaji nece jos jako, jaako dugo nestati a i ne mogu u potpunosti zbog svih silnih uspomena koje imamo... Oni tvoji snazni zagrljaji u kojima se izgubim i svi nasi poljupci :$, sve nase bilo je tako nesavrseno savrsenstvo.. Svaki minut provjeravam jesi li poslao tu poruku, da mi kazes da ti falim, tako jako kao i ti meni... I svaki put isto, nista... Ali znam te, i to jako dobro... Znam da ti falim jer ono sto smo imali ti i ja se ne moze tako lako zaboraviti kao ni sva ona ljubav, koju smo u tim trenutcima osjecali... Koju jos osjecamo... Jer znam da je tako... Jer znam, jednostavno, znam... Neko od nas treba napraviti prvi korak, ja cekam da to budes ti ali .. mozda je i vrijeme da ja ovaj put to ucinim prva.. Stvarno mi vise nije bitno ko ce to biti od nas dvoje nego samo da ponovo budemo zajedno, kao nekada... Sami ti i ja... Jako mi fale ti nasi stari dani, jaako.. Znam da ce doci ti dani, ponovo... Znam da hoce... (o7.01.'13) :$$ <3

21.04.2013. u 23:28 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.