Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 22.04.2013.

sta cu kad srce zeli samo tebe :/

tGovorili su mi nemoj više, nije vrijedan toga, samo ćeš postići da te još više povrijedi, al' ne ide... Jednostavno zamislim se duboko u sebi i shvatim da smo oboje povrijedili jedno drugo, koliko god vremena se mi ne čuli, vidjeli, ovo glupo srce njega ne zaboravlja, on je nešto posebno, drugačiji od drugih, od toga se ne odustaje tako lako... Pogledaj nas! Postali smo dva stranca koja su se samo nekada srela... Tako je izgledalo,ali nije bilo tako... Ja i ti nismo stranci... Mi smo dvoje ljudi koji su se voljeli više nego itko prije... Imali smo neku ljubav koju niko nije razumio. Znaš čak ni ja nisam razumjela tu ljubav... Ali nisam ni morala... Znala sam da mi je ta ljubav glavni razlog za život... Ti si meni bio sve, i ja sam tebi... A pogledaj nas danas... Prolazimo jedno pored drugog praveći se da se ne poznajemo... Znaš li koliko me zaboli kada prođeš pored mene a šutiš,ne gledaš me... Jel' i tebe boli? Je li ti teško kao i meni? Zar stvarno nema više ni trunke nade za nas? "Ako ti se ne budem javljala, ne znači da mi nije stalo već da očekujem da ti to prvi uradiš... Ako ti budem često slala poruke, ne znači da ti želim dosađivati već da si ne mogu pomoći... Ako ne budem čekala i slala ti poruke, ne znači da sam preboljela, nego da sam odustala.."

22.04.2013. u 11:18 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.