Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

subota, 20.04.2013.

Šta ću kad svaki tvoj pogled protumačim na svoj način. Na pogrešan način.

Bila je to vecer koju sam toliko ocekivala.Mislila sam ima nade,mozda se ponovno ponovi nasa prica.Hh.sve je bilo uzalud,a trebala sam i znati.Spustila sam se toliko nisko pred njim,obicnim deckom koji ima sada svoj zivot.Cemu to ? :O Ne znacim ja njemu toliko,kao on meni.Čak,ne znacim mu nista..samo sam mu jedna greska u zivotu.Znas sreco,trebalo je puno hrabrosti da priđem tebi,onako sretnom,nasmijanom i reci ti da te i dalje volim.Ali sve je u redu anđele.Prebolio si me.Oke.Ali..ja sam samo trazila,ponavljam,SAMO jedan jebeni zagrljaj,onako..jednom za sva vremena. Ta minuta,sekunda biti zarobljena u obruču tvojih ruku znacilo bi mi SVE u ovom bijednom zivotu.Taj trenutak koji bi bio neopisiv,pamtila bi cijeli zivot..svaku sekundu,tvoj miris,tebee,vratilo bi nas u proslost..Zaštooo ?? Zar sam previse trazila ? Zasto mi nisi mogao ispuniti želju,barem taj zadnji put.!? To nikad necu znati.Bar sam to ocekivala od tebe.Jedan jedini zagljaj.Samo to jedini... Ali mozda sam ipak previse trazila...Na kraju veceri ostale su samo suze,nimalo volje,a moglo je bolje... A znaš druže , ona je tebe voljela , čuj mene "voljela" , voli te i sada , više od života svoga , vjeruj mi . Vidi se to po njenom sjaju u očima kada te neko spomene. A ti ? Muško k'o muško , taj tvoj je*eni ponos te spriječava da i ti njoj otkriješ svoja osjećanja , ne ide to tako druže , priđi joj , zagrli je , i šapni joj da je voliš , da je ona tvoje sve , pređi preko ponosa, jer tako samo prelaziš preko ljubavi..A šta znaš druže , gdje je život nosi , otići će , bit' će ti žao vjeruj , znam da hoće . Naći će nekog kojeg će zavolit , više nego što tebe voli sad . Al' druže znaj jednu stvar , ona ako se okrene od tebe , ako krene svojim putem , neće se osvrtati iza sebe, IZGUBIO SI JE , DRUŽE , ONDA ZAUVIJEK

20.04.2013. u 23:11 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.