Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

petak, 19.04.2013.

Najgore je kada se navikneš na njega pa ti nikako nije dosta. I svuda tražiš njegove oči. Nešto njegovo, samo da se ne osjećaš prazno.

Bojan Marovic- koliko volim te ja


Gledam te dok spavaš, takvog anđela kraj sebe nisam zaslužila.
I kad oči zatvorim ti sa mnom zaploviš, a šta sam ti pružila..
Ja te ljubim, ne bih da te probudim, al' ovo moraš da znaš..

Ooooo, koliko volim te ja..

Ooooo, kao nikog nikada..


Dao si mi krila, a gde si do sad bio?
U drugima sam tebe tražila, jedini, otvori oči, ovo moraš da znaš..

Koliko volim te ja, kao nikog nikada..

19.04.2013. u 13:59 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.