Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

petak, 12.04.2013.

Žao mi je.

Žao mi je što sam konstantno razočarenje iako dajem sve od sebe da ne budem.
Žao mi je što je uvijek neko bolji, koliko god se ja trudila.
Žao mi je što su mi dok ovo pišem oči pune suza.
Žao mi je što nisam osoba koja sam bila prije par mjeseci.
Žao mi je što imam svoje stavove prema nekim stvarima, koji se ne podudaraju sa stavovima drugih ljudi.
Žao mi je što sam se toliko trudila da budem bolja, da sam postala samo gora.
Žao mi je što ne mogu da volim onako iskreno, svim srcem, zato jer je jednom bilo slomljeno u milion komadića.
Žao mi je što se jedva držim ovih dana.
Žao mi je što ne mogu priznati nikome da ona djevojka koja se smije po cijeli dan skoro svaku noć zaspi u suzama.
Žao mi je što ne mogu biti ono što drugi žele.
Žao mi je što ne mogu otići kao i sve ostale bez srama i emocija.
Žao mi je što ne mogu preći preko nekih stvari ,ali jednostavno ne mogu.
Žao mi je što ne mogu biti savršena,a dajem sve od sebe da svakome ugodim.
Žao mi je što sve što ja radim za nekog meni nemože biti uzvraćeno.
Žao mi je što ja mogu svakom dati šansu i priliku,al meni nitko neda.
Žao mi je što se nitko ustvari nije zapitao kako je meni,kako se ja osjećam.
Žao mi je što mi je još prilično stalo šta će ljudi misliti o meni.
Žao mi je što te volim previše a to ne mogu promijeniti.
I žao mi je što ne mogu jednostavno isključiti emocije i onda ne bih ni bila impulsivna, ni ''poremećena'', ''luda'', "tvrdoglava" ili kako već oni svi kažu; ne, tada bih možda bila ''normalna''.
Također mi je žao što sam vjerovala pogrešnim ljudima, što sam ikome vjerovala...što sam na kraju krajeva došla do sloma,do dna. tuzan

12.04.2013. u 13:11 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.