Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 08.04.2013.

moj je zivot igra bez graanica umorna prica trganje stranica..na kojim nista ne pise..

I eto,onda ponovo pokusam napisati mu koju svoju al ne ide.Ne mogu,nemam snage ,nemam zelje ,nemam volje.Napisem ja red-dva,tri ili cetri..nebitno zapravo,napisem cijeli tekst.Ali kada ponovo procitam,zaista nijedna rijec nema smisla,nema opisa ovog mog stanja.Ne moze se to opisat.Tup i prazan osjecaj,nikakav.Vise me ni ne boli,ne osjecam srecu ni bol,radost ili tugu..otupila sam.Smijem se ja,ma dobro sam ali...fali mi ono malo da se upotpunim,to mi vec odavno fali..A i ovaj zivot,bas zna kad da zaboli i zasteka na svim mogucim planovima.Kad ne ide ova ljubav ne ide ni ona prokleta potreba za necim,tako je to uvijek.Nista ne ide,tocno mi dodje da poludim.Evo bas danas je jedan od 'onih' dana,kada ni sunce ne sija onako kako zna,mislim na moj zivot .. neki tocno znaju ubit u pojam covjeka.A jbg najgore je sto je on tu negdje jos uvijek u meni,ma cim zazmirim vidim njegove oci.Ma proci ce,opet kazem sve ce proci...eto to mi je opet neka utjeha koja barem malo izmami osmijeh na lice i neki teret sa srca padne..

08.04.2013. u 18:54 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.