Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 08.04.2013.

da ti pisem nemam snage..

Da. Voljeo je mnoge stvari . Voljeo je život,ljude,piće. Mene nije. Jaka sam ja osoba, ali ponekad trebam nekoga da me uzme za ruku i kaže: Sve će biti dobro.Jer,nekog trebam ja, da prestane boljeti,trebam nekoga ko ce me voljeti jer sam ja ko i svi? samo jedna duša malena, uboga,i ja trebam nekog da me zagrli,utjesi jer bez ljubavi i moje srce vene..Odavno sam prestala da vjerujem u cuda.Nakon toliko vremena i toliko propalih ljubavi, pojavio se ON koji me podigao kad mi je najviše trebalo. Upoznavajući njega, upoznala sam i samu sebe. Osobu koja ipak zna da voli, i da cjeni sitnice koje sam prije smatrala da su nebitne u životu. Poslije toliko vremena mislila sam da je NEMOGUĆE da zavolim ponovo..., i svim srcem. On me s vremenom naučio da volim, i kako da prepoznam vrijednosti života, a taj uspjeh je nemoguć bez njega. . Ne, on nije savršen, ali za mene je. Nitko ne zna šta se u njemu krije, kakav je on ustvari, ali ja znam. Nekad je hladan, samo da mi dokaže da sam pogrješila.... Ali onaj osjećaj kad me zagrli nebi dala ni za što. Osjetim neku snažnu vezu, koja me samo spaja s njim. .Znam, ponekad sam hladna, i on neke stvari nije zaslužio ali jednostavno te se greške slučajno dogode. Njegove oci su nešto najljepše što sam vidjela, i samo pored njega mogu da se smijem stalno. Nikad nisam vjerovala u anđele, a sad kad pogledam
jednog sam imala i izgubila..

08.04.2013. u 18:50 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.