Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 08.04.2013.

sjecanja..

Gdje su sad one velike riječi koje smo govorili? Obećanja da nećeš otići, poljupci, dodiri… Nema te da ko prije snove krojimo zajedno, da u zvijezdama pronalazimo razne likove.. Nema te, nestaješ poput zrna pijeska u pustinji. Kliziš iz mojih ruku poput svile, a ja te neću spriječiti. Idi, daleko od mene, sa nekom drugom sanjaj, ali jedno ne zaboravi: meni se nikad više nemoj vratiti. Boljeli su me tvoji odlasci, a sad ni suzu ne mogu pustiti. Ja trajem vječno i uvijek želim nešto više, više od tvojih bježanja. Umorna sam i zato odlazi, put do mene nikad nemoj pronaći. Moj lik s nekom drugom traži u zvijezdama, tek ćeš tada shvatiti koliko ću ti faliti."

08.04.2013. u 18:35 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.