Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

subota, 23.03.2013.

.. Sve si mi ti !

Ako odeš ti,ja neću više tražiti nikoga..
Šta da više radim sa sobom... Puno pitanja a nigdje odgovora... Problem je možda jer sam navikla da držim situaciju po kontrolom... Da ja imam sve konce u rukama... Blago rečeno nemam ni jednog jebenog konca u rukama trenutno samo želim njegaa... Ali borim se..Ne mogu neki shvatiti koliko je dio mene on postao... Treba mi... Podnjela ne bih da ga nema u mom životu...I zato borim se... Ako ga izgubim,izgubila sam sve,jer u meni pustinje će opet se vratiti... Praznaaa... Sama sebi nepodnošljivaaa...

23.03.2013. u 10:53 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.