Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

utorak, 12.03.2013.

jedina ljubav!

Nakon toliko vremena i toliko propalih ljubavi,pojavio se ON koji me podigao kad mi je najviše trebalo..
upoznavajući njega,upoznala sam i samu sebe..
Osobu koja ipak zna da voli,i cijeni sitnice koje sam prije smatrala nebitnim u svom životu..
poslije toliko vremena mislila sam da je ne moguće da zavolim ponovno svim srcem,
on me s vremenom naučio da volim i kako da prepoznam vrijednosti života,
a taj uspijeh je ne moguć bez njega..Ne,on nije savršen,ali za mene jee..
nitko ne zna što se u njemu krije,kakav je on ustvari,ali ja znam..
Nekad je hladan,samo da mi dokaže da sam pogriješila..ali onaj osjećaj kad me zagrli ne bi dala ni za što..
osjetim neku snažnu vezu,koja me samo spaja s njim..znam,ponekad sam hladna,bezobrazna
i on neke stvari nije zaslužio ali jednostavno te se greške slučajno dogode..njegove oči su
nešto najljepše..njegov pogled je ono što mi u startu uljepša dan i njegovo prisutstvo je ono
što se ne može opisati samo tako!!
Bebo volim te :*

12.03.2013. u 16:15 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.