Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

četvrtak, 07.03.2013.

...

ON. Osoba koja 24 sata u mojim mislima. Osoba koja ima najljepši osmijeh na svijetu. Osoba koja me tim istim osmjehom obara s nogu. Ujutro kad ustanem prva si osoba na koju pomislim i zadnja kad legnem.Često odlutam u mislima i zamišljam nas da smo sretni zajedno, a onda se vratim u realnost.Ostaje neka trunka nade da će moja mašta postati stvarnost. A kad bi se to desilo bila bih najsretnija osoba na svijetu :$ ''Šta mi je? Ti si mi, ti i to tvoje nepodnošljivo lijepo lice. I tvoj najljepši pogled mi je. I svaki tvoj postupak koji me tjera da se više zaljubim u tebe mi je. I ovi glupi leptirići su mi. I sve mi je. Ti si mi! I eto šta mi je...'

07.03.2013. u 11:14 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.