Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

utorak, 05.03.2013.

Đaba sve srce hoće samo njega :$

Ti znas da te volim,da te trebam i zelim,da sam uvijek tu i da cu biti!
Jesi svjestan koliko mi znacis,koliko mi uljepsavas zivot i cinis ga jednostavno posebnim.
Da je ovaj svaki dan,svaki tjedan nesto prelijepo sto malo kome to znaci,al' vidis meni svaka sitnica,svako tvoje prisutstvo znaci i vise nego sto mislis.Ovih skoro 2 mjeseca su nesto najljepse,nesto sto se ne moze opisati samo tako u dve,tri rijeci.Jedno "VOLIM TE " nije dovoljno da ti se zahvalim da ti dokazem da si mi sve u potpunosti SVE!
Da svaka tvoja rijec,svaki zagrljaj,svaki poljubac i svaki izlazak me sve vise i vise veze za tebe i zblizava.Sjecas se kad sam ti rekla "sad mi falis,a kak ce biti kad se vidimo" o tome ja vrtim pricu.
Postao si moja svakodnevnica,jedna bitna tocka u mom zivotu,stavljena na 1. mjesto.Jedna osoba za koju i zivot bi dala,jedan decko koji je dokazao da nisu svi isti da postoji jedan poseban,jedan totalno drugaciji od drugih.Da,eto..to si ti ljubavi..
Znam da je glupo sto ti ovako pisem,ne zelis da te nazovem pa sam morala ovako pisati jer mi se vrtilo po glavi cijelu noc i jutro!
I sad sam dosla u kucu i pisem...
Zatim moje ponasanje..sta reci??Gore sam te na neki nacin i uvela u sve,ali da..znaci..
Oprosti.. moja krivnja iskljucivo neznam sta mi je.Falis mi svake sekunde i minute pa u beskonacnost.I pozelim tee zagrliti onakoo jako jer mi to jedino treba u ovom trenutku..i iskreno htjela sam te vidit sinoc i ponadala sam se da ce tako biti..i to nesto mi je nedostajalo i na kraju..ne znam..razocarala sam se!



A znam da nisam uredu i da nisam trebala tako reagirati..bila sam bezobrazna..cak i previse.Trebala sam sutiti i ne reci nista.
Al' puklo me..oprosti bebooo :(
Volim te mnogovise i najvise i trebas mi !
Ne mogu se svadati i ljutiti na tebe.

05.03.2013. u 09:16 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.