Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

petak, 22.02.2013.

…život nije album koji možeš zatvoriti kada te pogled na neku sliku gorko zaboli…

"... Ja nikad ne odlazim,....samo ponekad nisam tu......"


zauzeo si posebno mjesto u mom srcu....
....mjesto gdje se počinju rađati najlijepši osjećaji....
oduvijek sam znala s riječima, ali za opisati što osjećam prema tebi
ni jedna riječ nije dovoljno jaka, dovoljno snažna...
....s ničim se ne može opisati da mi je s tobom najlijepšeee..
....ponekad me strah kada razmišljam o nama...
bojim se kako ću dalje ako te izgubim...
ali borim se....
....jer znam da na rukama držim ono što je najvrijednije na svijetu....
...znam da je u srcu osjećaj koji sam dugo tražila...
i znam da ni jedan strah ne može biti jači od nas..

ljubavii moja svoj zivot zelim da dijelim sa Tobom.
Svoje srce zelim da Ti poklonim. Trebam te! Ne mogu vise da zivim bez Tebe.
A za to postoji samo jedan razlog ....volim te beboo najvisee :**

TI...
Ti si jedini za kojeg bi umrla,
Ti si jedini stanar moga srca,
Jedina i prava ljubav moga života!
Volim te najviše na svijetu...
Zato budi uvjek tu,
Ne zelim prekinuti s tobom..
zelim ti posvetiti svaki dan.....
Imaš mene koja je tu i koja ce biti,to znaj..,
Neka te ljubav koju ti nudim probudi,
Živi za mene kao što ja živim za tebe...


znaj da mi faliss jakoo :/ volim teee i jedino tebe zelim..nikoga drugogaaa <3 <3 VOLIM mališaaa mojjj :)

22.02.2013. u 12:18 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.