Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

subota, 23.02.2013.

sreca <3

Nemoj se bojati. Ja nisam tu da bih te povrijedila ili ostavila onda kada ti najvise trebam. Naprotiv, zelim da osjetis jaki stisak ruke kada hvala Bogu napredujes u svemu, ali i onda kada ti se cini da je sve propalo. Nikada, nikada nemoj bilo kakve stvari negativnog karaktera pohranjivati u sebe. Bez obzira da li to bilo ozbiljno ili ne, kazi mi. Sta smo ono rekli? '' U dobru bicu dobar, u zlu jos 2x bolji... '' :) Sjecam se da si mi konstantno ponavljao da me trebas i da sam samo tvoja, da sm jedina... Nisam ti vjerovala. Bas kao sto ni sada ne mogu da se uvjerim da je ovo stvarnost. Prelijepa stvarnost za koju onda nisi htio ni 'a' da kazes, nego da dokazes. Priznajem, sada odlicno ti ide.

23.02.2013. u 12:05 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.