Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

utorak, 19.02.2013.

nisam nikada imao pravi razlog da se promijenim,ni želju da oživim,ni kome da se divim.. :) <3

Danijel <3
sve u mom životu je prolazno,ljubav,sreća,tuga..samo jedna osoba nikad neće i ne može biti prolazna,
ta je osoba mene zavoljela..
tu sam osobu i ja zavoljela..
ta je osoba pronašla mjesto u mom srcu i zauzela jako veliku ulogu u mom životu..pun je vedrine,savjeta,povjerenja..
osoba kojoj vjerujem jer znam da je on uvijek tu,tu kraj mene kad god mi zatreba u bilo koje doba dana ili noći..
uvijek je tu..on je moja desna ruka,kad u mom srcu zavlada tuga,nemir,razočaranje,bol..
on je tu da mi zacijeli ranu,vrati povjerenje i osmijeh na lice,s njim nikad ne mogu biti tužna,jer je pun energije,vedrine i veselja..
kad god bi krenula krivim putem,kad god bi tonula do dna,on je tu da me izvede na pravi put i pruži mi ruku da ne posrnem dalje..
on je ispunio moj dio srca koji je na neki nacin bio tuzan,da njega sad nemam,ja ne bih znala cijenit ljude oko sebe,ne bih znala zivit onako kako zaista trebam i zaslužujem,nebi bila vesela ovih mj dana,nebi dokazivala,pričala,obećavala..jer sam s njim praktički naučila sve..
živit,veselit,davat..on nije osoba koja će ogovarat,mrzit,pljuvat,iskoristit..on je osoba sa velikim srcem punim ljubavlju,
koji je svu tu ljubav spreman dati svima,a pogotov svojim najdražima..nije takav,da kad ti je najteže da ti okrene leđa,uvijek je tu,pa makar te trebao mrzit,on ti pomogne..imala sam mnogo uspona i padova.ali ipak imam njega..on me je promijenio..
bila sam jako povrijeđena,razočarana i ljuta,ali sva sreća da mi je Bog poslao njega,osobu koja me je cijelo vrijeme čekala..nadala se i ne odustajala..koja nije ni u jednom trenutku posustala,okrenula leđa,odustala..išla je samnom do kraja i vratila i nadoknadila to izgubljeno povjerenje,vratila vjeru u mene,vratila život u meni..on je dečko kojeg bi svaka poželjela,ali ja ga nikom nedam
mogla bih pisat danima o njemu jer stvarno to i zaslužuje,ali neću,ne želim mu porukom dokazat koliko ga volim,cijenim i poštujem,koliko doista vrijedi i koliko je poseban..vrijedi i više nego što sam može zamisliti.Njega nebi NIKAD mjenjala ni za svo' blago ovog svijeta..jer je on jedina i rijetka osoba sa punim srcem i raširenim rukama,koje me čekaju kad god mi je potrebno i on ne može zamisliti koliko sam sretna što je tu samnom i što zahvaljujući njemu počinjem više cijenit neke stvari.On mi je jednostavno SVE!!Ja ga jednostavno NIKAD neću i nemogu mrzit jer ga previše volim!!


19.02.2013. u 16:14 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.