Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

subota, 16.02.2013.

u mom srcu jos si samo ti ^^

Za mene je početak naše veze bio prekretnica u životu.
U to vrijeme mi je život bio u totalnom rasulu i tražila sam nekoga tko bi me mogao na neki nacin razumijeti,shvatiti
Tada je bilo teško mi dokazatii nesto..usrećiti me, jer ja uvijek oprostim al vrlo tesko treba punoo punoo truda i svega,naime s njim jesam bila prvii put al to je bilo ono daljina,problema mnogo i tako nije uspijelo nazalost :/ i naravno izdogadalo se puno toga sto je mene povrijedilo,zbog cega je bilo i suza i svega..ii jednostavnoo krenula sam dalje nadajuci se da cu ga zaboraviti i da cu zavoliti nekog drugog..probala jesam alii ipak oni osjecaji se vrate kad ti netko spomene ga,kad izgovori njegovo ime,kad ti spomene dio tog vremena,dodu oni trenutcii kad zelis vratit to vrijeme,bar trunkicu,promijeniti onaj dio price o losem zavrsetku,ali to je ne mogucee,pocela sam vezu s nekim tko je ajmo reci nezz cjeniti,nez shvatiti nesto, i u tom je krenulo nizbrdo..i nakon nesto vise od 2 tj poslije prekidaa opet je pocela prica izmedu mene i dade,dopisivanje,objasnjavanja i priznanja.i lekcija svega, ne treba žaliti za onim što smo učinili, ali nekih dijelova svog života se sramim jer sam bila glupa i bezobrazana prema nekima koji mozda to i nisu zasluzili,nisam se trudila previse oko njega..
Ali na kraju, postoji jedna svijetla točka koja me izvukla iz svega toga, a to je ON. Trebalo je puno volje i strpljenja da bi se ja opet počela ponašati normalno prema njemu,da bi mu pocela vjerovatii,da bih mu mogla opet reci ono "volim te", da bih shvatila da ga ne želim izgubiti jer sam napokon dobila ono za čim sam često plakala, dobila sam nekog tko će me voljeti bez obzira na sve.
I promijenila sam se, hvala Bogu. Promijenilo me to što sam znala da se moram poćeti ponašati sa stavom i cvrsto vjerovati u nesto da bih mogla zadržati ljubav kraj sebe.
I zadržala sam ju, sad je tu, kraj mene, napokon sam shvatila što je sreća, moja sreća je ON!!
Napokon sam shvatila da bez njega ne mogu,nejdee,, sretan dadoooooo volim <3 !



16.02.2013. u 14:17 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.