Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 11.02.2013.

Ti si moja sreća :)

Od svih lijepih stvari
koji ovaj život može donijeti
trebala mi je samo jedna stvar
i dobila sam ono što sam želila.
volim te...
ti si moj jedini razlog,
moja jedina sreća
ti si
moj dar sa neba...
trebam te
jer u tvojem zagrljaju pronalazim mir,
koji me nosi kroz život.
ti si nada koja me pokreće
da nastavim dalje,
ti si razlog zbog kojeg je sreća
dobila svoje vlastito ime.
ti si moje sunce u nevremenu,
moja zvijezda u tami,
ti si more koje me obavija,
tonem u tvojoj ljubavi,
ti si oblak koji me nosi,
daješ mi sigurnost koju sam odavno tražila.
ti si moj anđeo
ti si sve što želim vidjeti.
tvoj osmijeh osvjetljuje moj put kroz život
zato smiješi se.
priđi mi
pogledaj u moje oči i sve ćeš znati.




11.02.2013. u 18:44 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.