Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

subota, 09.02.2013.

hej bebo vooim tee :) <3

Usao si u moj zivot...poput neocekivanog vjetra...Donio radost i smisao mojim danima..
Ti si za mene uvijek biti nesto posebno..Trudis se od prvog dana da budem voljena...Trudis se da samo
osmjeh vidis na mojim usnama...Znam da mi nikad neces nanijeti suze ni bol...
Jer ti nisi kao on....On koji me toliko bio povrijedio...Toliko mi tuge bio ,samo dao..
Krenula sam bila s tobom, iako nista tad u meni nije pripadalo tebi...
Sve je pocelo polako...mozda cak i bezsmisleno.....Znam da ti je u nekim trenutcima
dolazilo da odes..Da samo odustanes od svega..Ali nisi, ostao si...Bio si uporan.....volio si me..Pokazivao si mi to iz dana u dan...
...Svatko drugi na mjestu tvom..bi vec odavno otisao...
Ali ne ti i dalje si mi ,brisao suze..Bio si tu, kad mi je trebao netko..Netko da me zagrli,kad mi je hladno.
Netko ,da me podigne ako padnem..Malo po malo...Rodili su se osjecaji, nesto u meni...sto rijecima se nemoze opisati...nesto sto srce naziva Ljubavlju...pocela sam zivjeti za tvoj poljubac..Nisam vise toliko mislila na njega.Bilo mi je dosta vise onih suza, neprospavanih noci i onih tuznih pjesmica.Bilo mi je dosta toga..Zeljela sam samo biti sretna.Pokazao si mi pravi put.Pokazao si mi kako da krenem dalje,
kako da okrenem u zivotu novu stranicu..
Pokazao si mi da prava ljubav,ipak postoji.Da to nije nesto sto samo gledamo na televiziji, u serijama..
Naucio si me,da nema smisla tragati..za necim sto je izgubljeno,za necim sto se samo proslost naziva.
Sto se nikada vise vratiti nece..Sad onu ljubav, vise ne gledam kao moju prvu ljubav...Vec kao neku iluziju..moj neostvareni san...
Neki film, koji sam si bila stvorila u masti...nesto sto ne postoji...Uz tebe sam otkrila sto je to prava
ljubav...sto je pravi smisao te rijeci...Zelim ti pruziti sve...Jer ti i jesi u mom zivotu sve...
Ne zelim da ovo potraje....Zelim da ovo nikada, ne prestane...
Jer napokon mogu reci da volim nekoga..i da sam voljena....

Ljubavi moja Volim te...
i jos jedanput,Hvala ti za sve...
:) <3

09.02.2013. u 14:13 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.