Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

četvrtak, 31.01.2013.

ti i ja,mi --> uvijek i zauvijek <3 !!!

Pre nego započneš rat, bolje saznaj za šta se boriš !

I nijedne druge ruke nikad' prije nisu tako znale da me priviju uz sebe...

Tako snažno,i svemir nam je bio premalen..

Nama je svijet tijesan...Pustite nas...Samo nas ne dirajte...

Nekako ćemo već nadogradit neki dio svemira,ali dotad,samo me drži čvrsto...

Nama se ne žuri...Živimo jedno u drugom...

Osjećamo se...Dišemo...Privlačimo...Čuvamo...

-ostanite po strani...Imamo zrak..

Imamo život u nama...Imamo svijet...Imamo vječnost...

-samo idite,molim vas !


Zato je on tu... moja beba <3


Da imam razloga da živim za nekog..

Jer trenutno živim samo za njega...

Za nas..

31.01.2013. u 10:58 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.