Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

četvrtak, 31.01.2013.

...

Umorila sam se...puno su suza ove moje oci isplakale...Puno je zelja srcu ostalo neispunjeno,lomio me zivot,gazili su me oni za koje sam vjerovala da su mi prijatelji. Povrijedili su me oni za koje sam vjerovala da su mi prijatelji...povrijedili su me oni koje sam voljela...previse toga sam oprostila...ponesto i zaboravila...Cuvam one koji su mi pomogli da poslije svega ustanem...Njima poklanjam osmijeh,lijepu rijec...sebe. I ne odustajem. U prasini skupljam poslijednju mrvicu snage i nastavljam da se borim .. Ponekad sa sobom..ponekad sa ljudima... Dok se borim dobro je...ziva sam.

31.01.2013. u 10:58 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.