Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

četvrtak, 31.01.2013.

volim te nikad neces znati zato.

Dado,ne mogu da nađem prave rijeci da ti bilo sta kazem. Ovo sam pisala stotinu puta i i dalje ne mogu naci prave rijeci,one koje bi sve opisale,valjda i ne postoje.. ne znam,ali pokusacu. Ne znam gdje si,sta radis,s kim radis..i iskreno nije moja stvar. Hocu samo da znam da si sretan,to mi je dovoljno.Vidi ovo sve je malo glupo ja to znam,tako neki kazu ali vjeruj mi nemas pojma koliko mi znacis i koliko te zapravo volim. Zelim da znas da nisam ispunila svoje obecanje rekla sam ti tocan razlog zasto se ne mozemo viditi i znao se sve,bila sam ponekad tuzna zbog tebe,vjeruj mi da nisam htjela ali jednostavno boli,ta daljina i to da znam da se nista nece desiti i ako se negdje slucajno sretnemo bice kao da se i nismo sreli ali nema veze..cesto se sjetim tvojih rijeci,pokusavam da se smijem na to i je drago mi je puno ali jednostavno moram se rastuziti jer toga vise nece biti. vidi ja tebe ne krivim,razumijem ja tebe sve,u pravu si samo ja,ja sam jos jedna od onih cura koja misli da dvoje ljudi koji se vole mogu da budu sretni,ali ocigledno ne mogu jebes ga..a mozda smo mogli biti zajedno,mozda smo mogli biti sretni? Hmm..ma ne ,opet se nadam i umisljam sebi stvari koje nikada nece biti,prica nema smisla u pravu si,ubija ali opet ne mogu biti s nekim drugim,to ti nisam mogla obecati i nikad necu,jednom ce me proci i iskreno probala sam da zavolim drugog ali nisam mogla kad sam srce dala tebi,zauvijek.Nema smisla sve ovo sto pisem,ne trazim od tebe da me razumijes i da razumijes moje osjecaje prema tebi jer iskreno ni ja ne razumijem. Uvijek cu se nadati i uvijek cu te voljeti ,to znas. Pokusala sam zaboraviti,ali ne ide,nisam uspjela.Ti si vidis neko ko ce ostati u mom srcu a zapravo nikad nisi ni bio moj. Ali treba mi taj zagrljaj,ne znam zasto jednostavno treba mi vise od bilo cega na ovom svijetu. Znam da ce doci dan kad cu te vidjeti i mozda cu do tog dana misliti kako sam te zaboravila i onda ces ti sa svojim ‘bok’ ili jednostavno pojavom da vratis sve osjecaje,koji su uvijek bili tu.I drago mi je zbog toga,samo mi je zao sto smo daleko,sto zapravo nema sanse da budemo zajedno al’ jebes ga..znas kako kazu ‘sve prave ljubavi su tuzne’.Valjda je i ovo ljubav,mora biti ,bar sa moje strane. Ovo nikada nece doci do tebe ali opet lakse mi je,svaki dan pisem ovako i zamisljam sta bi bilo da stigne do tebe i moglo bi. Ne zelim da mislis o tome uopce,da si me povrijedio ili nesto tako..Malo mi je krivo sto se ne javljas i to,znam tesko je ali mogli bi opet,poslije svega bar ..ma nebitno..Znam da neke osobe ne mogu ostati u nasem zivotu ali u srcu ce uvijek ostati i zelim da ti kazem hvala ti za sve,znam da neces zaboraviti i znam da sam te morala pustiti.. I ne trazim puno od tebe,jedan zagrljaj ispunio bi sve zelje..samo to,jednog dana,ako bude bilo moguce i da znas da ces uvijek ostati moja ‘neostvarena zelja’. Znam da koliko god vremena prođe necu te zaboraviti,svake noci shvatim koliko mi zapravo nedostajes i znam ,nmg to da promjenim i ‘svaku noc ti jos pozelim svaku noc i kad nisi moj ti lijepo sanjaj ljubavi’.. Ali jedno znam ko te voli najvise. Pocela sam nepovezano pisat,sjecanja naviru i postajem tuzna zato necu nastavljati pisati,ima jos dana za pisanje,moram odrzat obecanje. Volim te <3

31.01.2013. u 10:58 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.