Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

četvrtak, 31.01.2013.

Jedan post posvećen tebi.

Tebi koji si ušao u moj život tako neprimjetno, a ipak tako neočekivano. Na početku nisam ni znala za tebe. Bio si samo jedno od mnogobrojnih nevažnih imena. Polako i to se mijenjalo. Ne znam šta me navelo da ti šaljem one poruke za koje si rekao da su bile uzrok da ti se počnem sviđati. Ne znam zašto sam ih slala. Tada nisam ništa niti očekivala niti željela. Ili ipak podsvjesno jesam. Ne znam. Ali znam da, evo, nešto što se činilo nemogućim i prolaznim, kod mene traje pa poprilično dugo za takav tip stvari. Koliko puta sam zaplakala iz dna duše kada bi samo pomislila da si me zaboravio. Koliko me boli tvoja šutnja. Koliko ne želim da si tužan, da si loše, i nesretan. Iako si opet na kraju za mene samo neki daleki stranac, svaka tvoja riječ mi sve znači. Vjeruj mi da bi sve dala za tebe. Za taj osmijeh čiji bljesak mi popravi dan. Meni ništa i ne treba. Čak ni ovaj sivi život. Slobodno neka ga uzme ko hoće, samo ako će to tebi popraviti, barem jedan dan. Stvarno to mislim. Ja sam navikla na sve. Navikla i na dobro i na loše. Lijepo me ne razveseli, ružno ne rastuži. Ravnodušna sam, pusta. Ali vjeruj mi otkada si ti zakoračio u ovaj moj dotada potpuno crni svijet ja sam se promijenila. Bila sam spremna dići ruke od svega. Ali ti si donio zrake sunca, donio si neku novu, toplu nadu. I ona se, jednostavno, uvukla u moje srce. I možda ovako dođe taj neki crni trenutak, ponekad, ali sada ja sam spremna da pokušam, da se borim, da probam. Hvala ti mališa, što si barem nakratko obasjao moje nebo. I ako odeš u mome srcu uvijek će ostati jedno drago mjesto za tebe. :)

31.01.2013. u 10:58 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.