Zivot buduće gimnazijalke

Sutra nam je divan dan

Bibidibobidibu... Hai svima. u slucaju da neznate, a znam da neznati, sutra je predivan dan, mojoj je Ketty rođendan. cjeli dan mislim kaj da joj kupim, i nemam ideje. moja i njena mama od kat su se upoznale su kliknule, bas ko ja i Ketty. otisla sam do grada i mislim da sam joj nasla savrsen pokon. Minči i ja smo pod pritiskom. do ponedeljka trebamo napravit prezentaciju iz povjesti i pročitati lektiru koja je za ubit od dosade. nisam je još ni dotakla. radje čitam neke druge knjige. mislim da zadnju lektiru nisam ni otvorila. zapravo jesam. prvo i zadnje poglavlje. osmi je razred mozda najgori. cjeli taj pritisak zbog srednje, zadnja sansa da popravimo ocjene i upisemo zeljenju skolu. uspjela sam za sad popravit svoja dav neprijatelja: njemacki i fiziku. nije da ih bas nevolim.... ma kome ja lazem mrzim ih. tocnije mrzim nastavnike. "Bog zna za 5, ja za 4, a svi vi za 3" tako kaze nastavnica fizike. hvala bogu sta mi ne predaje matku. nemam toliko vremena za aktivnosti i prijatelje. Luks mi vec po stoti put govori da se moram opustiti, da sam odlican đak i da se nemam zbog cega brinuti, no ja se, normalno brinem. ali sad mi je gore. ne samo da me muci skola, nego me neke osobe jako zivciraju. upravo mi se javila Marry iz njemacke. zivi dosta blizu Parizu. mislim da ipak nebum dobila slike iz Pariza. Marry se odselila ove godine u njemacku. tata joj se tamo zaposlilo. svi su se njeni odselili, ona je bila kod bake dok nije skola zavrsila. jadna. ovaj mjesec dogodilo se jos toliko stvari. moja buduca firmana kuma je trudna i mozda mi nebu mogla bit kuma. ako nebu ona bu njem novopeceni muz. skuzila sam da mi se sviđa decko koji mi se nebi smijo sviđat-D, skoro sve moje bliske osobe imaju decka, zbog cega padam u bed :( nemam nikakvu inspiraciju za price, znam kak trebaju dalje, al neznam kak napisat i otkrila sam totalno novu razinu ljenosti. ajd sutra se bum malo opustila kod Ketty. a sto drugo reci nego bravo za mene...mahwavebang

26.11.2015. u 20:39 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi