Zivot buduće gimnazijalke

Pocetak

Hai svima. Iskreno neznam uopce sta da vam kazem. Mozda ima milijun ovakvih stvari, mozda vas uopce nije briga za nista od ovoga ali da bilo bi mi jako drago da procitate malo. Inace ja sam obicna cura od 14 godina, koja ima dobre ocjene, sprema se u gimnu, alii puno problema.Ti problemi su poceli otkako sam se posvadilas najbopjim freblndicama prosle godine. Nismo se ni pozdravile. Mislila sam da jeto najgore razdoblje u mom zivotu, ali nisam znala sta me ceka u osmom razredu. S tim sam se curama pomirila i ssada smo si opetsuper. Dosta sam uspjesna i usvojimhohijima. Treniram mazoret ples i twirlling te gimnastiku i atletiku. Tocnije atletiku sam trenidrala do ove godine. Zbog problema s koljenom nemogu icina skok u vis na sta sam do sada isla. U mojoj skoli koja je jako mala jer sam s sela, vecina cura slusa cajke. Ja sam jedna od rijetkih koja slusa strano i tojos k tome rock. Najdrazi mi je bend AC/DC, alislusam naravno i owtale bendove. Velikisam filmas. Cure su me znale cudno gledati jer nevolim filmove tipa Titanic i te, negovise Placenici, Umri muski i to. Najdrazi mi je film Star WARS. ZNAM, ZNAM, to je star, alitaj je film zakon. neznam jesam li vas bar malo navela na citanje ili ne, ali ja sam tu zbogpisanja. S pisanjem bjezim od svihproblema. I od svog mladjeg brata. Mislim da sam u prvom blogu trebala malocopisati se, a ne odma na probleme i tom. Ako sve bude islo kak sam sizamislila pisat cu o svemu po malo: prijateljima, ljubavi, problemima, glazbi, filmovima, igricama, obleki i ostalom. Ali moram vas odmah upozoriti. Je kuzim se bas u oblekui sminku jer se ne sminkam inevolim girli stil. Mozda zvuci cudno ali tak je. Nadam se da je bar netko procito do kraja hahahahahaha. Cujemo se buduci Haunteri. I Love You!!! :* <3

20.11.2015. u 16:36 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi