DA NIJE BILO...

23.08.2021.

Ponekad pomislim čitajući brojne izjave na Fejsu tipa: "Da nije bilo kretena i idiota u mom životu ne bih ojačao/la" i te izjave se svrstavaju u mudrost i mnogi smatraju da je tako, a ja osjećam duboko u sebi, da nitko nema pravo drugog tako imenovati, ma koliko bili povrijeđeni.

Čim je netko idiot, mi smo iznad njega i naš ego likuje. Spustimo se na razinu skromnosti, svaka duša je Božja tvorevina i svaku dušu baš taj divni Kreator voli jednako.

Ne voli On nas više, nego te idiote/kretene koji su nam bili neprijatelji. On čak ne voli ni vlat trave, cvijet, pticu, manje, nego nas, On SVE voli jednako.

Osjetila sam samo jednom u životu taj osjećaj jednake ljubavi za sve živo i neživo i nisam se osjećala zabrinuto, jer sam čovjek, naprotiv, osjećala sam se baš kao Kreator u trenutku stvaranja, a taj osjećaj se nikad ne zaboravlja.

Prema tome, kad nekom prišivamo epitete, neka budu lijepi, sve ostalo je nagrđivanje Onoga koji Jest.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.