MOJ DOBBY

12.06.2020.



Evo jedne netočne informacije: moj Dobby nema pedigre i nije razmažen kao neki drugi možda, ovisi sve o vlasniku. Moj je totalno normalan kao i drugi psi, vrlo pametan i umiljat, samo što je mali i ne cvili i ne laje bez razloga, ljubav pokazuje na druge načine i ne pada mu na pamet, da nekoga od ljudi ugrize.

Zna nekad zalajati i biti ljut na nekog psa većeg od sebe, možda jer se boji, još ako je drugi pas mužjak, ali trebate ga vidjeti kako prilazi manikiranim i friziranim ženkicama na ulici: ja ga držim na uzici, malo se poljube, ženkica ode, a on čeznutljivo gleda kako ženkica mrda svojom malom ženskom psećom guzom u odlasku.

Mda, trebala bih ga kastrirati, ali sve nešto odlažem, nekako mi je ovako prirodniji i pod nadzorom je, ali vidjet ću, ako ga kastriram, slijedi debljanje pa time i skraćivanje vijeka..ili se varam?

Ja bih voljela da ga imam dugo dugo.

OVO JE MO
J DOBBY




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.